• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

با تصميم كميته مسابقات دیدار پاس – نفت‌مسجدسلیمان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 17418
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار پاس – نفت مسجد سلیمان با تصمیم کمیته مسابقات برگزار می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این دیدار ابتدا به دلیل بدهی پاس و اعلام کمیته انضباطی لغو شد اما یک روز بعد کمیته انضباطی اعلام کرد پاس منعی برای میزبانی از تیم نفت ندارد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار پاس – نفت مسجد سلیمان با تصمیم کمیته مسابقات برگزار می شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این دیدار ابتدا به دلیل بدهی پاس و اعلام کمیته انضباطی لغو شد اما یک روز بعد کمیته انضباطی اعلام کرد پاس منعی برای میزبانی از تیم نفت ندارد و در حالی که کمیته مسابقات هماهنگ کرده بود دو تیم با 24 ساعت تاخیر به مصاف هم بروند تیم نفت مسجدسلیمان همدان را ترک کرد.

این دیدار قرار بود روز پنج شنبه برگزار شود اما روز چهارشنبه با اعلام کمیته انضباطی به دلیل بدهی پاس دیدار لغو می شود اما با اعلام کمیته مسابقات تیم داوری و هم چنین تیم پاس روز جمعه در میدان حاضر می شوند در حالی که تیم نفت مسجد سلیمان همدان را ترک کرده بود.

تیم نفت در این باره می گوید وقتی روز چهارشنبه اعلام شد که بازی لغو شده است تیم یک جلسه تمرین سنگین را پشت سر گذاشت و تیم دیگر شرایط بازی در روز جمعه را نداشت!

کمیته مسابقات با استناد به ماده 84 آئین نامه انضباطی در این باره تصمیم گیری کرده است و قرار است جرایم انضباطی این دیدار را کمیته انضباطی مشخص کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اینم میبازیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.