• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

استقبال از حسين عالي محمدي ركوردار روپايي كشوربا حضور رييس اداره ورزش و جمعي از ورزشكاران و ورزش دوستان (تصاوير)

  • کد خبر : 17319
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– عصر امروز مراسم اسقبال از حسين عالي محمدي قهرمان روپايي كشور كه اخيراً مرز بين آسيا و اروپا را با روپايي طي نموده بود برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور البرز حاجي پور رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان به همراه جمعي از ورزشكاران و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– عصر امروز مراسم اسقبال از حسين عالي محمدي قهرمان روپايي كشور كه اخيراً مرز بين آسيا و اروپا را با روپايي طي نموده بود برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور البرز حاجي پور رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان به همراه جمعي از ورزشكاران و ورزش دوستان از جمله علي اصغر جمالي پيشكسوت فوتبال، احسان قاضي سرمربي محبوب تيم فوتبال نفتون و…  از حسين عالي محمدي ركوردار روپايي كشور استقبال شد. عالي محمدي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت:

به ياد شهداي مسجدسليمان موفق شدم مسافت 15 كيلومتري مرز بين آسيا و اروپا را كه از پل معروف بسفر مي گذشت در زمان دو ساعت و بيست دقيقه طي نمايم. وي ادامه داد: قرار است اين ركور در كتاب بركوردهاي ايران به ثبت برسد.

همچنين البرز حاجي پور رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان ضمن تبريك اين موفقيت گفت: عالي محمدي از افتخارات كشور، خوزستان و مسجدسليمان است كه در رشته همگاني ركوردهاي زيادي را به ثبت رسانده است. وي گفت: انشالله در جشني كه براي نخبگان و قهرمانان خواهيم گرفت به نحو شايسته اي از ايشان تجليل خواهد شد.

 لازم به ذكر است حسين عالي محمودي به محض ورود در تپه شهداي گمنام حاضر و از مقام شامخ شهدا خصوصاً شهيد بهنام محمدي تجليل كرد.

عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سالهای ۹۲ و ۹۳ ) ,طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره) و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت رسانده است و سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

5 copy3 copy2 copy7 copy6 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. درود بر حسین عزیز/و درود بر دکتر بهنام بهزادی عزیز که اسپانسر حسین عزیز بود در ثبت این رکورد

  2. درود ر غیور مردان بختیاری که افتخار افرینی میکنند ودرود بر دکتر بهنام بهزادی که باعث شکوفایی وابیاری درخت کهن بختیاری گشت با حمایت مالی خود از حسین عالی محمد عزیز در ثبت رکورد خود در اروپا .اسیا

  3. خداوکیلی شرکت نفت بایدازاین عزیز حمایت کنه.زنده بادحسین جان

  4. دررود بر دکتر بهنام بهزادی که خود دانشمند هسته ای هستند و در گوشه ای از کارهای خیر و خداپسندانه خود اسپانسر این جوان برومند شدند. زنده باد افراد نیک روزگار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.