• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

حضور دکتر محسن رضایی در منزل سردار شهید حسین همدانی

  • کد خبر : 17316
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در منزل سردار شهید حسین همدانی ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید عرصه مقاومت، اظهار داشت: سردار همدانی از فرماندهان بسیار قدیمی، پرکار و در سطح شهید مهدی باکری بود. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در منزل شهید سردار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در منزل سردار شهید حسین همدانی ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید عرصه مقاومت، اظهار داشت: سردار همدانی از فرماندهان بسیار قدیمی، پرکار و در سطح شهید مهدی باکری بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در منزل شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی حاضر و با خانواده این شهید سرافراز دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز عصر امروز در حاشیه حضور در منزل سردار شهید حسین همدانی برای ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید عرصه مقاومت، با بیان اینکه من سردار همدانی را مهدی باکری دوم می‌دانستم، گفت: ایشان در تمام عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و هیچ عملیاتی نبود که ایشان غایب باشد.

سرلشکر رضایی صداقت، عقلانیت و اعتقاد را از ویژگی‌های سردار شهیدحسین همدانی عنوان و تصریح کرد: روحیات و ارزش‌های انقلاب تا دو هفته پیش که بنده با سردار همدانی جلسه داشتم در سیمای ایشان موج می‌زد. این سردار شهید خدمات بسیار زیادی به انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره خدمات سردار شهید همدانی در خط مقاومت نیز گفت: جبهه مقاومت ایشان در سوریه سازماندهی کردند به گونه‌ای که دشمنان تا نزدیک حرم حضرت زینب(س) رسیدند اما سردار همدانی حرم حضرت زینب(س) را حفظ کرد و دشمن را ده‌ها کیلومتر از حرم دور کرد و در حقیقت مثل حضرت ابوالفضل پاسدار حرم زینب کبری(س) شدند و توانستند این افتخار را برای جمهوری اسلامی ثبت کنند.

938_946

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.