• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

رونمایی از لباس تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه

  • کد خبر : 17277
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزشی از لباس تیم های فوتبال باشگاه کاوه رونمایی شد. حسین خیرالهی با بیان این خبر افزود:به منظور ایجاد روحیه وحدت و وفاق و دلگرمی بیشتر بین ورزشکاران نوجوان و همچنین حضور رسمی در میادین ورزشی نیاز به تحقق این امر مشهود بود. خیرالهی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزشی از لباس تیم های فوتبال باشگاه کاوه رونمایی شد. حسین خیرالهی با بیان این خبر افزود:به منظور ایجاد روحیه وحدت و وفاق و دلگرمی بیشتر بین ورزشکاران نوجوان و همچنین حضور رسمی در میادین ورزشی نیاز به تحقق این امر مشهود بود. خیرالهی ادامه داد: در همین راستا و با حمایت صادقی مدیريت محترم فروشگاه ورزشی ارسلان اردلان لباس های مذکور تهیه و به این باشگاه اهدا گردید.

این فعال اجتماعی با بیان این که در مسایل اجتماعی همواره پیشگیری بهتر از درمان است بیان داشت: از همه خیرین و دلسوزان مردم و جوانان شهرستان دعوت می کنم که در این راه ما را یاری نمایند. زیرا خرج نمودن بودجه های هرچند اندک آن ها در امور فرهنگی و ورزشی و کلا انجام امر پیشگیری می تواند جلوی هزینه های بسیار هنگفت در امر درمان معضلات اجتماعی و اعتیاد را بگیرد.

شایان ذکر است باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه که در منطقه بازار چشمه علی مسجدسلیمان واقع گردیده، در سال های دور، ورزشکاران برجسته و به نامی را به جامعه ورزشی مسجدسلیمان اهدا نمود بود،که پس از سال ها تعطیلی و در شرایطی که در آستانه تخریب قرار گرفته بود توسط جمعی از فعالان اجتماعی شهرستان و محله مجدداً احیا گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.