• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

استاندار خوزستان: انتظار داشتم هفدهم مهرماه جاری مدیریت را تحویل شخص دیگری دهم /با دستور وزیر کشور فعلا استاندار می‌مانم

  • کد خبر : 17274
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان گفت: انتظار داشتم که هفدهم مهرماه جاری مدیریت را تحویل شخص دیگری دهم و حتی کتاب خاطرات خود را نوشتم، ولی با دستور وزیر کشور فعلا در این سمت می‌مانم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالحسن مقتدایی در نشست شورای اداری خوزستان در خصوص کتابچه پروژه‌های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان گفت: انتظار داشتم که هفدهم مهرماه جاری مدیریت را تحویل شخص دیگری دهم و حتی کتاب خاطرات خود را نوشتم، ولی با دستور وزیر کشور فعلا در این سمت می‌مانم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالحسن مقتدایی در نشست شورای اداری خوزستان در خصوص کتابچه پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: این کتابچه آماده و با هدف تکمیل پروژه‌های سال گذشته چاپ شده است.

وی در ادامه، هدف از چاپ این کتابچه را زمانبندی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان خواند و افزود: بخش دیگر این موضوع، نظارت همگانی بر اجرای پروژه‌هاست که با دسترس پذیر کردن نظارت همگانی، حس مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در خصوص انجام پروژه‌ها بیشتر شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اصحاب رسانه نیز می‌توانند پیگیر پروژه‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های اجرایی باشند و در خصوص زمان تکمیل پروژه‌ها پیگیری کنند.

مقتدایی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص طرح ساماندهی مشاغل خدماتی، گفت: این طرح، طرحی بسیار ایده‌آلی است و باید با ذائقه مردم تطبیق داده شود.

وی با تاکید بر این که بزرگی این طرح همراهی مردم و مسئولان را می‌طلبد گفت: تنها توصیه من به مدیر شرکت مجری طرح این است که قبل از ارتباط با خدمات گیرندگان، کسانی که می‌توانند در کار شما همکاری کنند، همچون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی را با خود هماهنگ کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.

مقتدایی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان نگارش نامه به وزیر کشور در خصوص معرفی فرد جدیدی به عنوان استاندار خوزستان، عنوان کرد: انتظار داشتم که هفدهم مهرماه جاری مدیریت را تحویل شخص دیگری دهم و حتی کتاب خاطرات خود را نوشتم، ولی با دستور وزیر کشور فعلا در این سمت می‌مانم.

استاندار خوزستان با ابراز ناخرسندی از تودیع معاون پیشین توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: با بی‌رغبتی با تودیع «عماد» موافقت کردم و برای معرفی فرد جایگزین وی نیز بهترین انتخاب را انجام دادم که انتظار می‌رود «عالمی نیسی» نیز مانند «عماد»، آنطور که انتظار داریم کار کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.