• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

تحصن كارگران وارد سومين روز خود شد/فرماندار مسجدسليمان: مهم ترین مشکل شهرداری مسجدسلیمان تورم نیروی انسانی غیرمتخصص است

  • کد خبر : 17209
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگران شهرداری مسجدسلیمان برای سومین روز متوالی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود اعتراض کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان با تایید اعتراض کارگران شهرداری مسجدسلیمان اظهار کرد: تجمع این کارگران خدمات شهری شهرداری از دو روز پیش آغاز شده و با پرداخت یک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگران شهرداری مسجدسلیمان برای سومین روز متوالی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود اعتراض کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان با تایید اعتراض کارگران شهرداری مسجدسلیمان اظهار کرد: تجمع این کارگران خدمات شهری شهرداری از دو روز پیش آغاز شده و با پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارگران تعدادی از کارگران دست از اعتصاب کشیده اما تعداد دیگری هنوز به تجمع خود ادامه داده اند.

علیرضا گرویی افزود: حقوق کارگران شهرداری مسجدسلیمان چهار ماه است که پرداخت نشده که با پرداخت یک ماه حقوق، اکنون سه ماه طلب دارند.

وی اضافه کرد: کارگران شهرداری با وجود اعتراض به مطالبات خود اما کار خود را مبنی بر نظافت شهر و جمع آوری زباله انجام می دادند اما پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند شهر با مشکل روبه رو شود.

گرویی با بیان این که فردا (سه شنبه) کمیسیون کارگری برای رسیدگی به مشکلات شهرداری مسجدسلیمان تشکیل می شود گفت: شهرداری مسجدسلیمان با مشکلات مالی روبه روست که برای حل بخشی از این مشکل و وصول بدهی آن از دستگاه ها همکاری می کنیم.

وی مهم ترین مشکل شهرداری ها به ویژه شهرداری مسجدسلیمان را تورم نیروی انسانی غیرمتخصص عنوان کرد و افزود: این شهرداری ماهانه 13 میلیارد ریال فقط بابت دستمزد به کارکنان خود می پردازد که در این مورد به شهرداری و شورای شهر تذکر داده ایم.

فرماندار مسجدسلیمان تاکید کرد: تاکنون شهرداری مسجدسلیمان به منابع اعتباری دولتی متکی بوده در حالی که باید برای درآمد زایی راهکاری پیدا کند.

بر اساس این گزارش، کارگران پیمانکاری واحدهای فضای سبز، اتوبوسرانی، عمران و خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان در سه روز گذشته در ورودی ساختمان شهرداری تجمع آرامی برگزار کردند.خواسته این کارگران پرداخت حقوق عقب مانده به مدت چهار ماه و حق بیمه سال های گذشته به تامین اجتماعی است.کارگران شهرداری مسجدسلیمان اردیبهشت امسال نیز نسبت به پرداخت نشدن حقوق و عیدی اعتراض کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود به شرف مهندس گوروئی
    دو تن از مردان این شهر شناخته شده اند مهندس گوروئی و حاج آقا امینی
    همیشه از حق دفاع میکنند حتی اگه به ضررشون باشه
    ولی خیلی ها هر جا که به نفعشونه و براشون اسم و رسم داره صداشون در مییاد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.