• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

امام جمعه مسجدسلیمان : نخبگان، فاجعه منا را برای افکار عمومی جهان تبیین کنند

  • کد خبر : 17037
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه مسجدسلیمان گفت: نخبگان با افکار عمومی ارتباط برقرار کنند و عمق این فاجعه را برای همه تبیین کنند تا غربی‌ها و استکبار نتوانند از ان سوءاستفاده کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام صادق امینی، امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه مسجدسلیمان گفت: نخبگان با افکار عمومی ارتباط برقرار کنند و عمق این فاجعه را برای همه تبیین کنند تا غربی‌ها و استکبار نتوانند از ان سوءاستفاده کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام صادق امینی، امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: به حادثه منا مشکوکم چرا که سابقه حاکمان آل سعود در ارتباط با استکبارگران، حمله به مظلومان و بی توجهی به حجاج سابقه سیاهی است و وهابیت دست آنها را به جنایت باز گذشته است.

وی افزود: وقتی سابقه سیاه آل سعود را برری کنیم نمی‌توانیم رخ دادن ای حادثه را فقط سوءمدیریت و سوءتدبیر بدانیم؛ البته به نخبگان حق می‌دهم که این حادثه را به حساب بی کفایتی آل سعود بگذارند چرا که در یک سطحی باید فضای جهان اسلام را آرام نگاه دارند اما به سهم خودم آن را توطئه می‌دانم که سران آل سعود خواسته یا نا خواسته به وود آوردند.

حجت الاسلام امینی عنوان کرد: به نظرم آنها با این کارها به دنبال غصب خانه خدا ومنحصر کردن زائران هستند و از اجتماعات اسلامی دوری میکنند و احتمالا از اربابات خود دستورالعمل هم می گیرند. متحدان آل سعود امروز به جای عرض تسلیت گفتن این مسئله را به صورت حقوقی در مجامع بین المللی دنبال کنند.

وی گفت: مگر گرفتن جان بیش از 1500 نفر در یک حادثه که اشتباهات انسانی در آن دخیل بوده ارزش پیگیری حقوقی ندارد؟ به نظر بنده همه اینها توطئه‌ای برای شکستن قداست حرم امن الهی و توطئه‌ای برای محو آثار اسلامی است.

امام جمعه مسجدسلیمان بیان کرد: نخبگان با افکار عمومی ارتباط برقرار کنند و عمق این فاجعه را برای همه تبیین کنند تا غربی‌ها و استکبار نتوانند از ان سوءاستفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.