• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

عضو شوراي شهر گلگير : چرا کارخانه سیمان به جاي بازگشت به کار مجدد کارگران اخراجی نیروهای روزمزد جدید استخدام می کند؟/ چه كسي مجوز استفاده از نیروهای جدید را صادر كرده است؟/ کارگران اخراجي تا کی باید منتظر بمانند؟

  • کد خبر : 16973
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس مهرداد اقابيگي عضو شوراي شهر گلگير در گفتگو با سايت خبي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با آخرين وضعيت كارخانه سيمان گفت: کارخانه سیمان دو هفته ای است که فعالیت خود را از سر گرفته است كه از این بابت خوشحالیم و امیدواریم در چرخ صنعت کشور هیچ گاه خللی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس مهرداد اقابيگي عضو شوراي شهر گلگير در گفتگو با سايت خبي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با آخرين وضعيت كارخانه سيمان گفت: کارخانه سیمان دو هفته ای است که فعالیت خود را از سر گرفته است كه از این بابت خوشحالیم و امیدواریم در چرخ صنعت کشور هیچ گاه خللی ایجاد نگردد.

وي ادامه داد: به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر امید عشق می ورزیم و افتخار می کنیم در چنین جامعه ای نفس می کشیم و اطمینان داریم در نهايت با تلاش مسولین حق به حق دار خواهد رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: متأسفانه کارخانه سیمان کارون با همان آلایندگی غیر مجاز دوباره فعالیت ش را آغاز کرده است و از شروع به کار مجدد کارگران اخراجی امتناع می ورزد. کارگران اخراجی با اطمینان کامل به دولت تدبیر و امید تمام راههای قانونی را دنبال کرده و می کنند.
از اداره کار گرفته تا گزارش به بخشداری، فرمانداری و رسانه ها اما هنوز اقدام مثبتي براي حل مشكلات به وجود آمده صورت نپذیرفته است. مهرداد آقا بيگي ادامه داد: جالب اين جاست که کارخانه سیمان بدون هماهنگی با فرمانداری، شورای شهر و… مرتب دارد نیروهای روزمزد جدید استخدام می کند.
در حالی که نیروهای اخراجی هر روز دم در کارخانه در انتظار اجازه بازگشت به کار نشسته اند. عضو شوراي شهر گلگير گفت: سوالم از ریس کارخانه این است مجوز استفاده از نیروهای جدید را آيا از تهران گرفته اند؟ یا به دلايلي که نه به نفع دولت و نه به نفع مردم منطقه است چنین تصمیماتی گرفته می شود؟
وي در بخش پاياني سخنان خود گفت: سوالم از نماینده و فرماندار محترم این است این کارگران تا کی باید منتظر بمانند؟
ماهی ۴۰ میلیون تومان برای کارخانه سیمانی که یکی از پرسود ترین کارخانه های سیمان کشور است چیزی نیست که به خاطر آن کارگران را اخراج کرده اند؟

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. با سلام.
    از قدیم گفتند ظلم پایدار نیست.
    برام خیلی سنگینه کارخانه ای که باید ماهی حداقل 5 میلیون به مردمان گلگیر بدهد تا فقط خودشان را به خاطر الایندگیهای کارخانه درمان و سایر هزینه ها از این بابت کند.
    امروز کارگرانش را اخراج میکند. کارگزانی که سرجمع گفته شده 40 میلیون نمیگرفتن!!!!
    اونوقت اینا را اخراج کرده با این همه سابقه و دوباره داره زوزمزد میگیره 
    جالبه گوش شنوایی هم نیست . میگن پشتشون خیلی پره به دولت ها قبلا وام میدادند..
    و کسی حریفشان نیست. البته میگن . خدا میداند.
    توکل بر خودت خدا توکل بر خودت خدا توکل برخودت خدا..
    بجای اینکه مردم خواسته داشته باشند….
    به قول دوستمون مردم گلگیر میگن کارخانه دینمت به نات ار پیل دستی اخوی نگوی

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت  عضو فعال وتحصیل کرده شورای شهر گلگیر که قطعناشایسته پست و مقام بالاتری هستند بسیار دل سوزانه و باخلوص نیت به دنبال حل مشکلات شهر گلگیر خصوصا اخراج کردن افراد بومی از کارخانه ی سیمان  میباشند بسیار سپاسگذاریم و تشکر از زحمات شما و تقدیر و تشکر فراوان از زحمات مسولین باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان که  به انعکاس این اخبار  میپردازند امیدواریم مشکلات با همت شما مسولین کمتر شودمطمعنا دعای مردم شما رو در این راه موفق میکند
    از طرف .ريیس هیئت ووشو بخش بلداجی  وباشگاه رزمی شهران

  3. جناب آقای آقابیگی
    انتظار نداریم از غریبه ها به سلامتی (آلایندگی شرکت سیمان کارون) مردم این منطقه اهمیت بدن ولی چرا این موضوع برای خودی ها هم بی اهمیته؟!
    40 نفر اخراج شد 40 خانوار دچار مشکل معیشتی میشه و آب از آب تکون نمیخوره. در عجبم از اینکه هیچ چیز مردم این منطقه برای هیچ کس اهمیت نداره.

  4. تشکر از جناب مرادی بابت توجه ویژه به موضوع اخراج کارگران و سایت خوبش
    شنیده بودیم محیط زیست شکایتی تنظیم کرده بود و کارخانه می بایست تعطیل می شد. به خاطر آلایندگی و مسولین منطقه به دلیل اینکه عده ای بیکار میشوند. زیاد پیگیر این حکم نبودند.
    ما کارگران داریم منطقی برخورد میکنیم انتظارمان از مسولین هم برخورد منطقی است.
    دادستان،فرماندار و رئیس دادگاه محترم حالا که دیگه ما را اخراج کردند. ترسی هم از اخراج به خاطر تعطیلی کارخانه نیشت . پس خواهش میکنم سریعا حکم تعطیلی کارخانه به دلیل آلایندگی را صادر بفرمائید…
    با تشکر

  5. شاید یک روز بطور اتفاقی کسی در انجا با کارگران بیکارل هم دست بدهد امیدوار باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.