• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسلیمان: گردشگری می تواند جایگزین نفت در مسجد سلیمان شود

  • کد خبر : 16925
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری، می‌تواند به‌جای نفت که برای ورود به توسعه این شهرستان مشکلاتی دارد، مسجدسلیمان را احیا کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گوروئی  اظهار کرد: با توجه به این که مسجدسلیمان بالاترین نرخ بیکاری استان و حتی کشور را با ۴۳.۵ درصد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری، می‌تواند به‌جای نفت که برای ورود به توسعه این شهرستان مشکلاتی دارد، مسجدسلیمان را احیا کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گوروئی  اظهار کرد: با توجه به این که مسجدسلیمان بالاترین نرخ بیکاری استان و حتی کشور را با ۴۳.۵ درصد در اختیار دارد؛ اولویت اول ما در مسجدسلیمان بحث اشتغال است.

وی افزود: در این زمینه چند کار خوب را در دستور کار هستیم که یکی از آنها فعال کردن شرکت پتروشیمی است. آغاز عملیات اجرایی کارخانه آلومینیوم‌سازی و توجه به مبحث گردشگری نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته و در واقع جزو اولویت‌های فرمانداری این شهر است.

گوروئی ادامه داد: در تلاش هستیم با توجه به وضعیت نفت که نمی‌شود تنها به آن تکیه کرد، از طریق راه‌های دیگر به بهبود وضعیت شهرستان مسجدسلیمان و همچنین اشتغال‌زایی برای جوانان بپردازیم. به‌عنوان نمونه گردشگری را فعال کرده‌ایم تا از این راه، حتی به رواج فعالیت‌های اقتصادی و رونق در این حوزه دست پیدا کنیم.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: طرح‌های مختلف دیگری هم برای رفع بیکاری مدنظر قرار داشته که راه‌اندازی اشتغال‌های خرد و یا حتی خانگی نیز از جمله این کارها است. در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای رفع اشتغال‌زایی در شهرستان انجام شده که در آینده نتیجه‌های مثبت آن را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.