• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

دومين برد متوالي نفت مسجدسليمان/ فوران نفت در سرزمين علي دايي

  • کد خبر : 16909
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

هفته هفتم لیگ یک – استادیوم تختی اردبیل سه شنبه 31 شهریور 94 – ساعت 16 شهرداری اردبیل 1 – نفت مسجدسلیمان 2 گل ها: موسی شهبازی (2+90) برای شهرداری – محمدهادی یعقوبی (20) فرشید علیزاده (29- پنالتی) برای نفت داور: میثم کریم پور کریمان کمک داوران: محسن سلطانی و محمدرضا فتحی اخطار: باقر غنی […]

هفته هفتم لیگ یک – استادیوم تختی اردبیل
سه شنبه 31 شهریور 94 – ساعت 16
شهرداری اردبیل 1 – نفت مسجدسلیمان 2
گل ها: موسی شهبازی (2+90) برای شهرداری – محمدهادی یعقوبی (20) فرشید علیزاده (29- پنالتی) برای نفت
داور: میثم کریم پور کریمان
کمک داوران: محسن سلطانی و محمدرضا فتحی
اخطار: باقر غنی زاده و سیدمهران موسوی (شهرداری) – حامد محمودی (نفت)
تماشاگر: سه هزار نفر

شهرداری اردبیل: وحید کارگر، محمد سیاه، سیدمهران موسوی، باقر غنی زاده، مهدی ترکمان، بهمن یوسفی (53- مجید حیدری)، داود شاهواروقی، روح الله نعمتی، مجید خدابنده لو (58- موسی شهبازی)، علیرضا قاسمی و ابراهیم کوه افکن (53- پیمان رنجبری).
سرمربی: محمد ربیعی

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، کیومرث چراغی، حامد محمودی، علی گودرزی، شایان کارگر، فرشید علیزاده، محمدهادی یعقوبی (56- میلاد صالحوند)، ستار دراجی، احمد داودی (63- احسان علوان زاده)، سجاد موسوی و میلاد داودی.
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ یوسف خدامرادی: دیدار تیم های فوتبال شهرداری اردبیل و نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک به سود تیم نفت خاتمه پیدا کرد.
زردپوشان نفت مسجدسلیمان در همان 30 دقیقه ابتدایی مسابقه تیم میزبان را غافلگیر کردند و با استفاده از شکاف موجود در قلب دفاع شهرداری به دوگل متوالی رسیدند تا در مقابل تماشاگران شهرداری این تیم را وادار به تسلیم کنند. بازیکنان نفت در نیمه اول بازی مستقیم را دستور کار داشتند و تمامی توپ ها را به فضای بین مدافع راست و مدافعان میانی شهرداری ارسال می کردند که از همین منطقه به گل اول و پنالتی منجر به گل دوم دست یافتند تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود نفت تمام شود.
در نیمه دوم، تیم شهرداری با انجام سه تعویض متوالی به فاصله پنج دقیقه، خط دفاعی نفت را تحت فشار زیادی قرار داد. این فشار در دقیقه 70 با خطای حامد محمودی مدافع تیم نفت مسجدسلیمان همراه شد ولی ضربه پنالتی موسی شهبازی را یوسف بهزادی سنگربان نفت مسجدسلیمان با واکنش سریع به کرنر فرستاد تا دروازه نفت بسته بماند.
حملات شهرداری در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد. یوسف بهزادی سنگربان نفت یک فرصت عالی را با واکنش خوب از روح الله نعمتی گرفت ولی در نهایت تیم شهرداری در دقایق وقت تلف شده توسط موسی شهبازی یکی از گل های خورده را پاسخ داد.
تیم نفت مسجدسلیمان در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا اولین پیروزی خارج از خانه را کسب کند.

شرح گل ها:
0-1 (نفت): خروج اشتباه وحید کارگر دروازه بان شهرداری اردبیل باعث شد تا سجاد موسوی توپ را از بالای دستان وی به محمدهادی یعقوبی برساند و ضربه تمام کننده یعقوبی به تور دروازه شهرداری بوسه بزند.

0-2 (نفت): در شرایطی که بازیکنان میزبان از شوک گل اول خارج نشده بودند، خطای باقر غنی زاده مدافع این تیم یک ضربه پنالتی برای نفت به همراه داشت. این ضربه را فرشید علیزاده به گوشه بالای سمت چپ دروازه میزبان زد تا دومین گل زردپوشان رقم بخورد.

2-1 (شهرداری): فشار دقایق پایانی تیم شهرداری در وقت اضافی نتیجه داد و موسی شهبازی که ضربه پنالتی را هدر داده بود، یک از گل های خورده را جواب داد ولی این گل برای فرار از شکست کافی نبود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن

  2. به امید حضور مجدد نفت در لیگ برتر 

  3. آقای حافظی چرادرچهاربازی ابتدائی بازیهاازحامدمحمودی وچندنفردیگراستفاده نمیکردی.من به تمام همشریان خوداین بردراتبریک میگوئیم به امیدپیروزیهای بیشتر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.