• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

پیام تبریک دکتر جلیلی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 16894
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را تبریک گفتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است: بسمه تعالی سپاس خداوند عزیز حکیم را که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، مدارس و دانشگاه های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را تبریک گفتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالی

سپاس خداوند عزیز حکیم را که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، مدارس و دانشگاه های وحوزه های علیمیه شهرهای حوزه انتخابیه رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می گیرند و خیابان ها و کوچه های شهرهابا صدای پای معلمّان و دبیران پرنفس، و با عطر وجود دانش آموزان،دانشجویان وطلاب معطر می گردند.

اینک در این بهار نارنجی رنگ که به تعبیری زیبا؛ بهار دانش، تعلیم و تربیت است که با تقارن هفته دفاع مقدس پربرکت تر گردیده، سرآغاز آموزش و پرورش سالیانه در ماه مهر را گرامی داشته و این روز مقدّس را به همه دبیران، معلّمان، دانش آموزان،دانشگاهیان وطلاب عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنیم. امیدواریم این تقارن و همزمانی میمون و خجسته، آغازی پر از اراده و استواری در راه علم آموزی و معرفت، همراه با ادب و افتخارآفرینی تک تک فرزندان خوب و خلف خاک پاک شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا باشد.

دکتر اسماعیل جلیلی- نماینده و خادم مردم در مجلس شوراي اسلامي

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.