• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

پیام تبریک مدیریت آموزش وپرورش به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 16888
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش فرا رسیدن بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس را به مردم فهیم و با ایمان مسجدسلیمان تبریک گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است: بسمه تعالي بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش فرا رسیدن بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس را به مردم فهیم و با ایمان مسجدسلیمان تبریک گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالي

بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش آموز آغوش می گشایند. همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است. آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم. وی همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه ی مردم شهید پرور مسجدسلیمان تبریک گفت و بیان کرد: حماسه دفاع مقدس، با سختی ها و نثار خون های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد. از مهم ترین دستاوردهای بین المللی این حماسه، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی نوپا که به یکبار ره صد ساله پیمود و با ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند، شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیّت و قطعیت آن، افزود.

قاسمی منجزی مدیریت آموزش وپرورش فرا رسیدن بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس را به مردم فهیم و با ایمان مسجدسلیمان تبریک گفت.

وی بیان کرد:بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش آموز آغوش می گشایند.

همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.وی همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه ی مردم شهید پرور مسجدسلیمان تبریک گفت و بیان کرد: حماسه دفاع مقدس، با سختی ها و نثار خون های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد. از مهم ترین دستاوردهای بین المللی این حماسه، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی نوپا که به یکبار ره صد ساله پیمود و با ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند، شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیّت و قطعیت آن، افزود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.