• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد

  • کد خبر : 16854
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های این پایگاه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی در تشریح برنامه های این مناسبت حماسی و ملی اظهار داشت: برای گرامیداشت این هفته برنامه های متعددی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های این پایگاه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی در تشریح برنامه های این مناسبت حماسی و ملی اظهار داشت: برای گرامیداشت این هفته برنامه های متعددی پیش بینی و برنامه ریزی گردیده است.

وی افزود: در شروع هفته، رژه یگان های مسلح نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان و بسیجیان را خواهیم داشت که پایگاه بسیج صنعت نفت با دارا بودن بیش از 2000 نیروی عادی و فعال بعنوان بزرگترین پایگاه مقاومت بسیج اداری شهرستان در این ویژه برنامه حضوری پر رنگ و چشمگیر خواهد داشت.

وی ادامه داد: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای والا مقام – برپایی نمایشگاه در مصلی نماز جمعه – برگزاری یادواره شهدای ادارات از جمله گرامیداشت 10 شهید والا مقام صنعت نفت مسجدسلیمان– دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان و سرکشی به خانواده شهداءاز جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد.

امینی ادامه داد: برخی برنامه های ورزشی نیز برای این هفته پیش بینی گردیده که شامل برگزاری مسابقات ورزشی با حضور کلیه دوایر دولتی شهرستان در 2 رشته فوتسال و تنیس روی میز می باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت خاطرنشان کرد : برگزاری همایش پیاده روی با حضور کارکنان دوایر دولتی و خانواده آنها و صعود به یکی از کوه های مرتفع منطقه و برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان بر فراز این قله از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان مسجدسلیمان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.