• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11754اخبار امروز : 1
1

اردوی دو روزه فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی (ع)

  • کد خبر : 16828
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امروز ما در صلح نیستیم بلکه در جنگ نرم فرهنگی دشمن قرار داریم. بهترین ساختار جنگ نرم دشمنان را باید بشناسیم و تیرهای معرفی و اعتقادی خود را از سنگر بقاع متبرکه به سمت جبهه استکبار شلیک کنیم. محمد جابری معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امروز ما در صلح نیستیم بلکه در جنگ نرم فرهنگی دشمن قرار داریم. بهترین ساختار جنگ نرم دشمنان را باید بشناسیم و تیرهای معرفی و اعتقادی خود را از سنگر بقاع متبرکه به سمت جبهه استکبار شلیک کنیم. محمد جابری معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين خبر گفت:

در این راستا اردوی دو روزه فرهنگی خدام افتخاری و مبلغین بومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی(ع) در قالب غرفه های قرآنی،حلقه معرفت ،مشاوره و پرسش و پاسخ، کودکانه، مهدویت و ولایت، مسابقه، برنامه های مجازی مذهبی، عفاف و حجاب، ختم قرآن،مشاوره وقف و…برگزار گردید که این برنامه ها به طور مداوم در حال انجام می باشند. وي ادامه داد: کارهای فرهنگی عادی نشان از باور نداشتن جنگ نرم با دشمنان است برای مقابله صحیح با دشمنان در جنگ فرهنگی باید صحنه را بشناسیم و صف آرایی او رابخوبی درک کنیم . امروز در عرصه فرهنگی با دشمن در جنگ به سر میبریم ،جنگ نرم دشمن ساختاری دارد به این ترتیب که آنها در مقابل خواص جامعه قرار نمی گیرند بلکه بدنه اجتماع را مورد هجمه قرار می دهند. جابري در پايان سخنان خود اظهار داشت:

بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مدیریت جهادی و اسلامی را دستور کار قراردهیم زیرا ایشان نگرانی خود را از وضعیت فرهنگی ابراز کرده اند و وظیفه ماست که بر ندای ایشان لبیک بگوییم.

41 2 3

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.