• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

منوچهر قاسمي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: قبولي سه برابري در دانشگاههاي دولتي/ قبول شدن 15 نفر در رشته پزشكي/ تعدادي از مسئولين در آستانه سال تحصيلي جديد دست به جيب شدند

  • کد خبر : 16820
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– منوچهر قاسمي منجري رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي جديد از رشد سه برابري قبولي هاي كنكور امسال در دانشگاههاي دولتي خبر داد و گفت: اين يك موفقيت بزرگ براي اداره آموزش و پرورش، خانواده ها و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– منوچهر قاسمي منجري رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي جديد از رشد سه برابري قبولي هاي كنكور امسال در دانشگاههاي دولتي خبر داد و گفت:

اين يك موفقيت بزرگ براي اداره آموزش و پرورش، خانواده ها و همه مسئولين شهرستان است كه در اميد بخشي به شهروندان از هيچ كوششي دريغ نكردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قاسمي با اعلام اين موضوع كه امسال در رشته پزشكي 15 نفر، مهندسي 28 نفر، پرستاري 3 نفر، مامايي 1 نفر و 17 نفر در ديگر رشته ها وارد دانشگاههاي دولتي شده اند گفت: اين يك رشد سه برابري ست كه اميدوارم در سال هاي آينده افزايش يابد. منوچهر قاسمي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با كمك تعدادي از مسئولين در آستانه سال جديد تحصيلي گفت:

تشكر مي كنم از البرز حاجي پور داور بين المللي فوتبال كه در اقدامی شايسته حق الزحمه قضاوت خود را كه از مسابقه پرسپولیس و ملوان كسب كرده بود به دانش آموزان مسجدسلیمانی اختصاص داد گفت: علاوه بر ايشان مهندس علي عيديوندي حقوق يك روز پرسنل اداره راه، سيامك حاتمي رييس شوراي شهر مسجدسليمان يك سوم حقوق، علي خدري بخشدار مركزي 200 هزار تومان، فرمانده نيروي انتظامي 12 بنر، شهرداري مسجدسليمان دو بيلبورد، بابا احمدي رياست اداره بهزيستي گازگيري و سرويس 5 كولر گازي، جهانگيري از كاركنان كارخانه سيمان سرويس و گازگيري 18 كولر به اضافه بازسازي سرويس هاي بهداشتي مدرسه شهيد اسفنديار موسوي، سردار رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج هوشمندسازي دو كلاس و…. را اهداء و يا بزودي به دانش آموزان و اداره آموزش و پرورش اهداء خواهند نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. تبريك به همه مردم ، به معلمان و مسئولين زحمت كش. تبريك به رييس موفق اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان ارزوي موفقيت و سربلندي شما را دارم.

  2. درود بر تلاشگران عرصه علم و فرهنگ بنده هم اين موفقيت بزرگ را خدمت تمامي جامعه فرهنگي و مردم شهرستان تبريك عرض مي كنم همچنين از آقاي قاسمي مديريت موفق آموزش و پرورش نيز به خاطر ايجاد تحول در آموزش و پرورش شهرستان تشكر مي كنم. موفق باشيد

  3. تلاش هاي ارزنده و زحمات شما و همكارانتان را در آموزش و پرورش ارج مينهميم وميدانيم كه در آينده اي نزديك افتخارات بيشتري را در سطح استان و كشور بدست مي آوريد.

  4. دست بدست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
    .

    خدا قوت استاد خسته نباشی دلاور

  5. بسیار عالی
    اما قبولی در دانشگاه ها کافی نیست بلکه بازگشت اونها پس از پایان دانشگاه به مسجدسلیمان و خدمت به شهرشون مهمه . به نظر شما چند درصد از این افراد متخصص به مسجدسلیمان باز خواهند گشت؟به نظر من با شرایط فعلی نه تنها باز نمی گردند بلکه خانواده شان هم می برند . باید پس از سی سال مهاجرفرستی مسجدسلیمان، فکری به حال این معضل مهاجرت کرد. شهر ما تا کی باید خانواده های اصیل را بفرسته و جمعیت روستایی را جایگزین کنه؟ . باید بزرگان و دلسوزان شهر دور هم بشینند و عوامل مهاجرت گسترده از مسجدسلیمان رو بررسی کنند و راه کارها رو کشف کنند…

    اگر جمعیت نخبه مسجدسلیمان که طی بیست یا سی سال گذشته از شهر مهاجرت کردند و به اصفهان و اهواز و غیره رفتند دوباره به این شهر بیان مسجدسلیمان آباد خواهد شد .

    درحال حاضر بسیاری از مسجدسلیمانیهای ساکن اهواز بعلت مشکلاتی که شهر اهواز در این 10 سال گذشته داشته از جمله آب آلوده، هوای بسیار آلوده(آلوده ترین شهر جهان)، پدیده گرد و غبار، نا امنی شدید، گرمای شدید، و از همه مهم تر گرانی بیش از حد مسکن و اجاره خانه، زمینه مهاجرت از اهواز را دارند . و اگر در برخی موارد شهر مسجدسلیمان برنامه ریزی داشته باشد می تونه این شهروندان اصیل خودش رو دوباره جذب کنه و جلوی ادامه مهاجرت ها رو هم بگیره. بنده مسجدسلیمانیهای زیادی رو میشناسم که ساکن اهواز هستند و از زندگی در اهواز بسیار ناراضی هستن اما بخاطر کمبودهای فعلی مسجدسلیمان در زمینه بهداشت و درمان، اشتغال فرزندانشان، آموزش عالی، عدم قانونمندی ادارات و سازمانها و مشکلات ریز و درشت جرات بازگشت به مسجدسلیمان را ندارند و ترجیح می دهند که در همین اهواز نا امن و آلوده و گران بمانند. اما در کنار این دل بستگی مسجدسلیمانی های مهاجرت کرده به زادگاه خود و جمع فامیل از نقاط قوت هست مه باید روش کار بشه .

    امیدواریم از مسئله مهاجرت به راحتی عبور نکنیم و از سایت وزین باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان که واقعا بی نظیر هست تقاضا می کنم این موضوع رو بطور مستمر پیگیری کنند و از اهل قلم بخوان که در این مورد مقاله و مطلب بنویسند .

  6. دوستان همت کنیم و خواسته هایمان را از مسئولین مربوطه طلب کنیم .به نظر من جناب قاسمی بیش از حد انتظار برای آموزش و پرورش شهرمان زحمت کشیدند..من به یاد ندارم در گذشته یک چنین اطلاعات از قبولی دانشجو با این شفافیت در اختیار مردم قرار گرفته باشد .اینکه دانشجو پس از تحصیلات به شهر خود برنمی گردد به نظر شما فقط به آموزش و پرورش مربوط میشود؟یا سایر نهادها و ارگانها هم باید به سهم خود فعالیت های خاصی را در پیش گیرند؟به نظر من عملکرد هر بخش باید در حد و حدود و مسئولیت خودش مورد نقد قرارگرفته شود.مسجد سلیمان مشکلات زیادی مانند آب برق کار و….دارد.که مهمتر از برگشت عزیزان دانشجو پس از تحصیلات است.

    (درود بر شما)

  7. در آستانه شروع سال تحصیلی جدید جا دارد از زحمات  مدیریت توانمند  و با لیاقت  آموزش و پرورش  تشکر کنم  و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند  خواهانم                          بی شک  حضور  جناب  قاسمی  انقلابی  در  تاریخ  اموزش و پرورش  شهرستان بوده و افتخاری  برای  ایل غیور بختیاری
           

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.