• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

در بازديد مدير كل ميراث فرهنگي خوزستان از فرهنگسراي بختياري: برگزاري جشنواره بزرگ اقوام در فرهنگسراي بختياري/ مسجدسلیمان آدم های بزرگی دارد که بیرون از مسجدسلیمان نشسته و حاضر نمي شوند کنار هم بنشینند (تصاوير)

  • کد خبر : 16788
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- افشین حیدری مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان در بازديد از فرهنگسراي بختياري مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: از مدير محترم فرهنگسراي بختياري تشكر ويژه دارم و هر گونه کمکی که از ميراث فرهنگي و گردشگري بر آید در پيشبرد وضعيت موجود دريغ نخواهيم كرد. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- افشین حیدری مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان در بازديد از فرهنگسراي بختياري مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: از مدير محترم فرهنگسراي بختياري تشكر ويژه دارم و هر گونه کمکی که از ميراث فرهنگي و گردشگري بر آید در پيشبرد وضعيت موجود دريغ نخواهيم كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان در ادامه پیشنهاد داد با همکاری اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان جشنواره بزرگی از اقوام در مکان فرهنگسراي بختياري به مدت 5 تا 7 روز برگزار تا هم به معرفي بيشتر اين مكان كمك و هم اين كه یک هفته شاد برای مردم ایجاد شود. استاندار نيز از تمامی برنامه های شاد در سطح استان استقبال خواهد كرد. حيدري ادامه داد:

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: مسجدسلیمان باید از درون خودش صدا در بیاید که یکی از اون صداها همین فرهنگسرای بختیاری ست. مسجدسلیمان آدم های بزرگی دارد که بیرون از مسجدسلیمان نشسته اند ولی حاضر نشدند کنار هم بنشینند و برای شهرمان تصمیم گیری کنند که این مسئله به شهرستان آسیب بزرگی وارد می کند. حيدري گفت: مسجدسلیمانی که آمار خودکشی اش اینقدر بالاست یعنی این که ما نتوانستیم برای مسجدسلیمان کاری انجام دهیم. بنده شخصاً تمامي پيشرفت و رشد خودم را مديون مسجدسلیمان و مردم شريف آن و تا ابد بدهکار مسجدسلیمان هستم. کاری که آقای خدادادی شروع کرده کار بزگی ست که نیاز به حمایت همه مسئولین دارد. من مطمئنم آینده فرهنگسرای بختیاری آینده خوبی ست خصوصاً این که مسجدسلیمان ظرفیت لازم را در حوزه گردشگری دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ادامه علي محمد خدادادي مدير فرهنگسراي بختياري ضمن تشكر از مديركل ميراث فرهنگي خوزستان گفت: بنده از مسئولين شهرستان به شدت گلايه مندم چرا كه عليرغم دعوت هاي بسيار حاضر نشدند حتي از اين پروژه كه تمام زندگي ام را براي آن هزينه كرده ام يك بار بازديد كنند.

خدادادي گفت: من از همان کودکی آرزو داشتم که به سهم خودم گام مهمی جهت توسعه و آبادانی زادگاهم بردارم به همين دليل تصمیم گرفتم به خاطر شناساندن قوم و قبیله ام کار مهمی انجام دهم زیرا معتقد هستم در این زمینه تا به حال کاری صورت نگرفته است و بدین خاطر فرهنگسرای بزرگ بختیاری را تأسیس نمودم. اگر چه خانواده ام به شدت به خاطر مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری در مسجدسلیمان و این که هیچ کس در مسجدسلیمان از من حمایت نخواهد كرد مخالف کار بودند . من به تمام دوست داران مسجدسلیمان که بنده دست همه ی آن ها را می بوسم عرض كرده ام و باز هم مي گويم كه مسجدسلیمان نیاز به فداکاری دارد و دوست داشتن تنها کافی نیست.

مدير فرهنگسراي بختياري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: پيش بيني مي شود در فاز اول ۷۰ نفر که اگر از ما حمایت بشود تا ۲۰۰ نفر اشتغالزایی خواهیم داشت و مهم تر ورود گردشگر و توریست به منطقه است که این اشتغالزایی را به مراتب بیشتر خواهد کرد…. وي در پايان سخنان خود از مسئولين خواست: در ساماندهی جاده از فلکه باشگاه مرکزی تا منطقه گردشگری جوانمردی که وضعیت نامناسبی دارد همچنين در ارتباط با عدم آنتن دهي تلفن ها همراه و… به روستاي جوانمردي كمك كنند. لازم به ذكر است مدتي پيش نيز مهدي امرايي سرپرست صندوق كار آفريني اميد خوزستان در بازديدي از فرهنگسراي بختياري ضمن تقدير از زحمات مدير فرهنگسراي بختياري اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی عبادت است و باید به صورت شبانه روزی در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم شهید پرور و ایثارگر تلاش کنیم. ايشان با بيان اهميت شناسايي ظر فيت ها و مزيت هاي رقابتي شهر ستان و انجام تحقيقات علمي پايداري و ظرفيت سنجي از حمايت مالي اين صندوق جهت ايجاد اشتغال پايدار و مبتني بر توان توليدي خبر داد و اظهار اميدواري نمود با حمايت مسئولين شهرستان شاهد توسعه بيش از بيش طرح هاي كسب و كار جهت جوانان و مردم شريف مسجدسليمان باشيم مهدی امرایی ضمن تشريح برنامه هاي حمايتي صندوق از فرهنگسراي بختياري اظهار امیدورای نمودند با عنايت به وجود ظرفيت هاي فراوان جهت ايجاد بستر مناسب رونق كسب و كار و ايجاد اشتغال با همکاری مسئولین شاهد تحقق اشتغال برای مردم شریف و شهید پرور مسجدسليمان باشیم…

لازم به ذكر است فرهنگسراي بختياري در مسجدسلیمان، خیابان بازار چشمه علی، منطقه گردشگری جوانمردی، فرهنگسرای بزرگ بختیاری واقع مي باشد.

صندوق پستی:۱۱۴

تلفن: ۳۳۳۸۲۸۵-۰۶۸۱

فکس:۳۳۳۸۲۸۶-۰۶۸۱

علی محمد خدادای گله: ۰۹۱۶۳۸۰۶۲۹۵- ۰۹۱۶۳۸۰۲۴۲۰

همراه: ۰۹۱۶۳۸۰۶۲۹۵- ۰۹۱۶۳۸۰۲۴۲۰

نشانی سایت: www.farhangsaray bakhtiary.ir

 a-copy2c copy b copyd copyIMG_2320 copyIMG_2360 copy IMG_2307 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود برمدیر کل محترم جناب آقای مهندس حیدری بخاطر پی گیری مجدانه در امورات فرهنگی ،خصوصا امور فرهنگی ایل جلیل بختیاری .
    باسپاس و قدردانی از زحمات بی دریغ برادر ارجمند جناب آقای خدادادی که گام بسیار بزرگی در زمینه فرهنگ و معرفی فرهنگ قوم غیور بختیاری برداشته اند .
    پیروز و سربلند باشید در پناه خداوند بزرگ .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.