• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

مراسم شهادت امام جواد(ع) در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 16664
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم شهادت امام جواد(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در هیئت منتظران مهدی(ع) مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرشادخو، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت شهادت امام جواد(ع) مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم شهادت امام جواد(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در هیئت منتظران مهدی(ع) مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرشادخو، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت شهادت امام جواد(ع) مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام علی نجفی از اساتید حوزه علمیه مسجدسلیمان در هیئت منتظران مهدی(عچ) این شهرستان برگزار شد.

نجفی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع) طی سخنانی به فضائل و مناقب جوادالائمه پرداخت و اظهار کرد: امامان معصوم(ع) جامع فضائل ومناقب و شایسته ترین انسان های عصر خود بوده‌اند و حقیقت جویان وسعادت طلبان عالم که وجدانی آگاه و عقلی پویا دارند با مطالعه زندگی، رفتار و سیره ائمّه اطهار ازعمق جان شیفته آنان می‌شوند و در موارد بسیاری مطالعه همین سیره و اخلاق، آنان را به سوی حق و حقیقت راهنمایی می‌کند.

وی در ادامه به برخی از کرامت این امام همام اشاره کرد و با ذکر حدیثی از امام جواد(ع)، مومن را دارای سه خصوصیت توفیق از خداوند، واعظ در درون خود و قبول نصحت دیگران برشمرد. در پایان، مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای آن حضرت به سوگواری و عزاداری پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.