• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: در انتظار حکم عادلانه از سوی کمیته انضباطی هستیم

  • کد خبر : 16624
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم کمیته انضباطی برای دیدار نفت و پاس همدان، عادلانه حکم صادر کند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان داریوش حسن‌پور در خصوص اتفاقات رخ داده در جریان لغو دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پاس همدان، اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان که پیش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم کمیته انضباطی برای دیدار نفت و پاس همدان، عادلانه حکم صادر کند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان داریوش حسن‌پور در خصوص اتفاقات رخ داده در جریان لغو دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پاس همدان، اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان که پیش از این دیدار در اردوی تهران به سر می‌برد، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال روز قبل از بازی خود را به همدان رسانده بود.
وی ادامه داد: روز پیش از بازی نیز در تماسی از فدراسیون فوتبال به ما اعلام شد که این دیدار لغو شده، ما نیز این نوع اطلاع‌رسانی را قانونی ندانسته و اعلام کردیم که این ابلاغیه کتباً به باشگاه اعلام شود که فدراسیون نیز در همان بعدازظهر کتباً لغو این دیدار را به باشگاه اعلام کرد.
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ما نیز پیرو این ابلاغیه چند بازیکن شهرستانی خود را که اهل شهرهای اطراف بودند، ترخیص کرده و به دلیل خستگی سایر بازیکنان یک روز دیگر را نیز در هتل محل اقامت خود در همدان مانده و فردا نیز یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار کردیم تا بعد از ظهر همان روز به مسجدسلیمان بازگردیم.
حسن‌پور افزود: در این بین که فدراسیون فوتبال از اقامت ما در همدان با خبر شده بود، در کمال ناباوری اعلام می‌کند که حال مشکل تیم پاس همدان برطرف شده و چون تیم نفت هم در همدان مانده این بازی روز جمعه باید برگزار شود.
وی تاکید کرد: حال سئوال اینجاست که اگر تیم ما در همدان نیز حضور نداشت، در آن صورت چه باید کرد؟ تیم نفت مسجدسلیمان هزینه کرده و خود را برای برگزاری این دیدار به همدان رسانده و دست بر قضا، این دیدار لغو شده و طبیعتاً ما باید این شهر را ترک می‌کردیم.
سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این بین قول داده که در اجرای حکم این بازی حق را به حق‌دار برساند و امیدواریم حکم عادلانه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.