• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

کلید دولت یازدهم و قفل های شهر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 1659
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

علاوه بر مشکلات ناشی از عدم اجرای پروژه ها بعضا نا کارآمدی بسیاری از مدیران دسته چندمی استان که در مسجدسلیمان مشغول به کار شده اند نیز می بایست در این دولت حل شود.مدیرانی که اتوبوسی آمده اند نیز همان طور هم باید سوار شوند و بروند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ حسين سريع كار: کلید […]

علاوه بر مشکلات ناشی از عدم اجرای پروژه ها بعضا نا کارآمدی بسیاری از مدیران دسته چندمی استان که در مسجدسلیمان مشغول به کار شده اند نیز می بایست در این دولت حل شود.مدیرانی که اتوبوسی آمده اند نیز همان طور هم باید سوار شوند و بروند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ حسين سريع كار: کلید تدبیر و امید دولت یازدهم اگر قرار باشد یکی از قفل های مشکلات استان خوزستان را باز کند قطعا ً می بایست با دیدگاهی جدی تر به مسائل و مشکلات شهرستان مسجدسلیمان نگاه بیندازد.

هر چند در دولت های نهم و دهم با شور و شوق بسیار منتظر به بار نشستن لاقل یکی از مصوبات دولت در این شهر بودیم اما دریغ از به بار نشستن بسیاری از شعارهای که سالیان متمادی است زده میشود و حرف هایی که نا گفته هویداست.

مسجدسلیمان از دولت یازدهم چه میخواهد؟

در یک نگاه کلی تنها تاکید بر مصوبات گذشته و پیگیری مصوبات دولتهای قبلی روند توسعه مسجدسلیمان را امیدوارانه تر خواهد کرد. پیگیری احداث کارخانه آلمینیوم سازی ،احداث پتروشیمی.خط راه آهن که لازمه خطوط ارتباطی هر دوی این کارخانه هاست.پیگیری و به سر انجام رسانیدن مسکن مهر.تعیین تکلیف پروژه های نا تمام نفتی که با حداقل بودجه قابل انجام هستند و بسیاری از آنها امال و آرزوهای بسیاری از مردم مسجدسلیمان هستند. تکمیل موزه مسجدسلیمان،تکمیل موزه نفت .پیگیری مصوبه منطقه ویژه انرژی در مسجدسلیمان.پیگیری پروژه آبیاری منطقه گلگیر.تکمیل تعهدات پیمانکاران گاز و آب و فاضلاب مبنی بر به انجام رسانیدن سریع موانع موجود درتکمیل پروژه ها.

پیگیری و احداث اتوبان ۴ بانده اهواز به مسجدسلیمان و پروژه مسیر کمربندی شهری مسجدسلیمان.اتمام تعریض جاده قدیم اهواز به مسجدسلیمان و تکمیل مشکلات و موانع جاده خوزستان به شهرکرد از طریق مسجدسلیمان و دهها پروژه نا تمام دیگر شاید قفل های ناگشوده ای باشند که در دولت یازدم می بایست کلید آنها را جستجو کرد.

بحث مدیران شهری!

علاوه بر مشکلات ناشی از عدم اجرای پروژه ها بعضا نا کارآمدی بسیاری از مدیران دسته چندمی استان که در مسجدسلیمان مشغول به کار شده اند نیز می بایست در این دولت حل شود.مدیرانی که اتوبوسی آمده اند نیز همان طور هم باید سوار شوند و بروند.این مسئله نیز می بایست در زمان بسیار کمی پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به سرانجام برسد.در هر حال این بخش مهم از کار دولت یازدم در مسجدسلیمان نیاز به فعالیت های گسترده فکری میان جوانان و متفکران مسجدسلیمانی در شهرستان و خارج از آن دارد.

بار مشکلات گذشته…

متاسفانه بار مشکلاتی که از گذشته بر روی شهرستان انبار گردیده است روز به روز افزوده میشود و این مسئله در صورتی که در دولت جدید به سرانجام نرسد شهرستان به مشکلات ،اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.