• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

در يك اتفاق نادر: فسخ قرارداد بازیکن ملی‌پوش نفت بدون اطلاع سرمربی!

  • کد خبر : 16584
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از یک اتفاق مهم در این تیم پرده برداشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، در شرایطی که تیم نفت مسجدسلیمان تنها تیم حاضر در لیگ دسته اول است که در چهار هفته ابتدایی این مسابقات موفق به گلزنی نشده، فرزاد حافظی سرمربی این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از یک اتفاق مهم در این تیم پرده برداشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، در شرایطی که تیم نفت مسجدسلیمان تنها تیم حاضر در لیگ دسته اول است که در چهار هفته ابتدایی این مسابقات موفق به گلزنی نشده، فرزاد حافظی سرمربی این تیم در گفت و گوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان از فسخ قرارداد رضا کرملاچعب مهاجم ملی‌پوش تیم نفت، بدون اطلاع کادر فنی، خبر داد.

فرزاد حافظی عنوان کرد: مردم باید از برخی مسائل آگاه شوند. رضا کرملاچعب مهاجم تیم ما بوده و روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم ولی بدلیل حضور در اردوهای تیم های ملی جوانان و امید نتوانستیم وی را در سه بازی ابتدایی لیگ یک در اختیار داشته باشیم. قبل از بازی چهارم مقابل تیم پیکان تهران، شخصاً نامه‌ای به مربیان محترم تیم های ملی نوشتم تا اجازه حضور این بازیکن در دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان را بگیرم اما در کمال تعجب به من گفته شد کرملاچعب بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان نیست!

وی ادامه داد: متأسفانه در فوتبال خوزستان اتفاقاتی رخ می‌دهد که در فوتبال دنیا بی‌نظیر است. من برای مربیان تیم ملی نامه نوشتم که مهاجم تیمم را در اختیار بگیرم ولی متوجه شدم که این بازیکن با تیم نفت مسجدسلیمان فسخ قرارداد کرده و به سایپا رفته است!

حافظی افزود: باید از مدیریت سئوال کرد چگونه بدون اطلاع کادر فنی تیم نفت اقدام به صدور رضایت نامه مهاجم ملی‌پوش تیم کرده، در حالی که مشکل اصلی ما در امر گلزنی است و روی کرملاچعب حساب ویژه باز کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز ناراحتی شدید از این اتفاق ادامه داد: این اتفاق در فوتبال دنیا کمیاب است. واقعاً متأسفم که قرارداد بازیکن ملی‌پوش خوزستان بدون اطلاع سرمربی و از طریق یک کانال خاص فسخ می‌شود.

فرزاد حافظی در خاتمه گفت و گوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان عنوان کرد: مشکلات تیم نفت بسیار زیاد است و صلاح نمی‌دانم همه آن ها را در رسانه‌ها باز کنم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا کادر فنی بتواند فقط روی مسائل فنی تمرکز کند و شاهد خروج تیم نفت مسجدسلیمان از این وضعیت باشیم.

خوزستان اسپرت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام. همون گروهی که پارسال نگذاشتند تیم نفت موفق شود امسال هم پیگیر نیت قبلیشان هستند. …

  2. حالا لبیک بگوييد تیم مردمی نفت داره نابود میشه 
    مسئولین کجا رفتن خودشون نشون بدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.