• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

فرماندارمسجدسلیمان: مولفه اصلی توسعه شهرستان ، راه های ارتباطی است

  • کد خبر : 16570
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: یکی از مولفه های توسعه شهرستان راه های ارتباطی آن است که در این زمینه با نگاه ویژه استاندار به این منطقه قدم های موثری در این منطقه برداشته شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گورویی گفت: یکی از اولویت های اصلی ما […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: یکی از مولفه های توسعه شهرستان راه های ارتباطی آن است که در این زمینه با نگاه ویژه استاندار به این منطقه قدم های موثری در این منطقه برداشته شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گورویی گفت: یکی از اولویت های اصلی ما بعد از موضوع اشتغال رسیدگی به حوزه راه های شهرستان است که در سال گذشته بیشترین حجم اعتبارات را در این بخش هزینه کردیم.

وی افزود: در سال 1394 نیز حدود 30 میلیارد ریال در بخش راه های فرعی هزینه شد و در جاده کمربندی مسجدسلیمان از مسیر دانشگاه آزاد اسلامی نیز اعتبار خوبی هزینه شده است.

فرماندارمسجدسلیمان زیرسازی راه های ورودی و خروجی این شهرستان را یکی از اولویت ها برشمرد و گفت: یکی از مهمترین بخش هایی که درسال جاری به آن پرداخته شد مسیرهای مسجدسلیمان به لالی، هفتکل و اندیکا بود که باتوجه به اعتبارات خوبی که در این حوزه اختصاص داده شد هم اکنون این مسیرهای پرتردد شرایط مناسبی دارند.

وی تصریح کرد: همچنین در ادامه اقدامات موثر در بخش راه ، رسیدگی به کمربندی شهرستان مسجدسلیمان به دلیل ترافیک سنگین یکی دیگر از اولویت های مهم ما به شمار می رود و همچنین رسیدگی به راه های روستایی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گورویی به تعامل خوب با اداره راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت ها در مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان مسجد سلیمان در کاهش تلفات جاده ای تاثیر بسزایی دارد و درهمین راستا اقدامات موثری درسال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود:در سال های اخیر در برخی از جاده های ورودی و خروجی این شهرستان حوادث ناگواری را شاهد بودیم که بی شک با توسعه مسیرهای پرتردد و پرخطر می توانیم درکاهش تلفات جاده ای اقدامات خوبی را صورت دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. نمیدونم چرا نزدیک به انتخابات که میشه مسئولان به فکر مشکلات شهر میفتن

  2. با عرض سلام  آقای مهندس گورویی ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت بخاطر تلاشهایتان    
    به عرض برسانم  جاده مسجدسلیمان به اندیکا مثل جاده های روستایی در استان اصفهان و آذربایجان است. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.