• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

با حکم رئیس قوه قضاييه، محسني اژه‌ای مأمور رسيدگي به حادثه درياچه سد كارون شد

  • کد خبر : 1654
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس قوه‌قضاییه دادستان کل کشور را مسئول بررسی علت وقوع حادثه سقوط مینی‌بوس به دریاچه سد کارون ۳ کرد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، به دنبال حادثه سقوط مینی‌بوس در سد کارون 3 و مرگ چهارده نفر از هموطنان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس قوه‌قضاییه دادستان کل کشور را مسئول بررسی علت وقوع حادثه سقوط مینی‌بوس به دریاچه سد کارون ۳ کرد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، به دنبال حادثه سقوط مینی‌بوس در سد کارون 3 و مرگ چهارده نفر از هموطنان، رئیس قوه قضاییه با صدور دستوری دادستان کل کشور را مأمور بررسی حادثه دریاچه سد کارون کرد.

متن کامل ابلاغ رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

حجت الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای

دادستان محترم کل کشور

خبر حادثه ناگوار سقوط خودرو حامل عده‌ای از هموطنان عزیز به دریاچه سد کارون در استان خوزستان که منجر به کشته شدن آنان گردید، موجبات تأثر همگان خصوصاً خانواده‌های این عزیزان را فراهم آورد.

نظر به ضرورت بررسی همه جانبه علت وقوع این حادثه دلخراش و عوامل بوجود آمدن چنین شرایطی که تعداد زیادی از مردم و اهالی منطقه برای دسترسی به محل زندگی خود ناچار هستند از مسیری پرخطر عبور نمایند، لازم است با اعزام هیأتی ویژه به منطقه با همکاری مسئولین استانی نسبت به بررسی همه جانبه موضوع اقدام و نتیجه به اینجانب منعکس شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.