• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مدیر فروش کارخانه سیمان مسجدسلیمان: تعداد کارگران اخراجی به 200 نفر خواهد رسید

  • کد خبر : 16382
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهدی رحمانی مدیر فروش شرکت سیمان کارون گفت: در صورت ادامه این وضعیت تعداد اخراجی های کارخانه به 200 نفر خواهد رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان طی چند روز گذشته 39 نفر از کارگران کارخانه سیمان کارون در شهرستان مسجدسلیمان اخراج شده اند. مهدی رحمانی مدیر فروش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهدی رحمانی مدیر فروش شرکت سیمان کارون گفت: در صورت ادامه این وضعیت تعداد اخراجی های کارخانه به 200 نفر خواهد رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان طی چند روز گذشته 39 نفر از کارگران کارخانه سیمان کارون در شهرستان مسجدسلیمان اخراج شده اند.

مهدی رحمانی مدیر فروش شرکت سیمان کارون گفت: به علت توزیع و فروش سیمان های غیر استاندارد سپاهان ، اصفهان ، شهرکرد ، نقش جهان ، دورود و کردستان در استان خوزستان ظرفیت اسمی تولید این کارخانه از 3200 تن در روز به 150 تن کاهش یافته است که حدود 95 درصد کاهش تولید است.

رحمانی گفت: این سیمان ها سرباره ای و پزولانی است که غیر استاندارد و مصرف آن در سایر استان ها ممنوع است و با نرخ بسیار کم در بازار خوزستان توزیع می شود که این امر موجب نیمه تعطیل شدن کارخانه سیمان کارون شده است.

وی گفت: این وضعیت را با سند و مدرک به ادارات کل استاندارد و صنعت و معدن و تجارت نیز اعلام کرده و اما متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی نشده است.

مدیر فروش شرکت سیمان کارون افزود : در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند تعداد اخراجی های کارخانه به 200 نفر خواهد رسید.

لازم به ذکر است استفاده از سیمانهای غیر استاندارد براحتی در صنعت ساختمان استان خوزستان استفاده می شود و سازمان نظام مهندسی و پلیس ساختمان نیز در این زمینه هیچ اقدامی نداشته است.

این در حالی است که بر اساس مصوبه و دستور العمل استانداری خوزستان و تاکید استاندار خوزستان باید تولیدات استان در بخش های مختلف استفاده گردد و سازمان صنعت و معدن و تجارت هیچ حمایتی در این زمینه از کارخانه های سیمان نداشته است.

حال باید دید اداره کل استاندارد خوزستان با آگاهی کامل از غیر استاندارد بودن این سیمان ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت و نظام مهندسی استان خوزستان چه پاسخی در این خصوص دارند و اخراج شدن 200 نفر کارگر این کارخانه را چه کسانی توجیه می کنند.

مرجع/ بدر پرس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. مدیر فروش کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان دیواری کوتاهتر از پرسنل کارخانه نبود. شما بجای اینکه بازاریابی کنید برای محصولتان و روشتان ا بیشتر کنید تا چرخ کارخانه تان بچرخد استاندارد نبودن دیگر سیمانها در بازار را بهانه اخراج پرسنل کرده اید. مگر می شود چهارکارخانه معروف سیمان سازی کشور سیمان غیر استاندارد وارد بازار کند آنوقت کسی مانع کار یشان نشود  مگر سوولین استاندارد استان خوزستان خوابند و یا خدایی نکرده خودشان را زدن به خواب. آقا بهانه معقولتری بیاورید و با نان مردم بازی نکنید. هرکدام از این افراد پایه یک زندگی را بر اساس این در آمد گذاشته اند. لطفا مسوولین شهری دخالت کرده بینند در این کارخانه چه می گذرد. این هم از بخش خصوصی  …… 

  2. جناب برادر رحمانی چرا اجازه نمیدهیدخود مسئولین کارخانه پاسخگو  باشند !!!!??? ببخشید ولی مگر کارخانه مسئول ندارد که نابعالی  پاسخ می دهید!!?? 

  3. من از دوستان خواهش دارم کاسه داغ تر از آش نشوند و اجازه بدهند کارگران بدبخت به حق خودشون برسند .

  4. من نمیدونم توی این کارخونه به این بزرگی کس دیگه ای نبود که جواب بده ? اقایون لطفا دست بردارید  از این سیاسی کاریها  شما اگه خیلی توانمد هستیدکار خودتونو انجام بدید و اجازه بدهید مسئولین کارخانه خ ودشون اظهار نظر کنند 

  5. عجب  ها  جلل ا خالق چه مسائل بی ربطی را عنوان میکنند کیفیت سیمانهای دیگه را چرا بهونه میکنید !!!!!!!!!!مگه میتونن کارگرها را اخراج کنند اصلا جنابعلی چیکاره ید که ظهار نظر میکنید ?!!!!

  6. جناب رحمانی اجازه دهید مسولین تصمیم بگیرند درخصوص اخراج  شدن نیروها
    با توجه به سخنان جناب عالی لطفا …. خود را در جهت فروش محصولات کارخانه به گردن کارگران زحمتکش بخش تولید نیندازید  و نان این کارگران را اجر نکنید 

  7. آقای رحمانی بزارین مسوولان شرکت جواب بدن شما به فکر بازاریابی خودتون باشی

  8. به فکر بازاریابی و فروش سیمان باشید نه پاسخگویی و وکیل مدافع شدن ، مشکل اصلی کارخانه مدیر فروش ضعیف و غیر مستقله یاد عباس کیان پور بخیر ، مسولین شهرستان و کارخانه برای مدیریت سیستم فروش کارخانه چاره ای بیندیشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.