• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام اميني: درد بي تدبيري بعضي ها را شهرهايي مثل مسجدسليمان مي كشند/ شهری که شهرداریش 3 ماه به کارکنانش حقوق نداده و یک سوم جاده هایش آسفالت ندارد / خبرنگاران مسجدسليمان بسیار مدبرانه برخورد مي كنند/ هنوزدو پروژه شهرمان به جایی نرسیده بعضي ها ادعاي سهم می کنند

  • کد خبر : 16324
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي:  حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي نماز جمعه ضمن تبريك ميلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: امام رضا الگوی تقوا و بندگی هستند. امام رضا (ع) می فرمایند: اگر کسی برای زیارت من از راه دور بیاید خود به زیارت او رفته و در 3 […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي:  حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي نماز جمعه ضمن تبريك ميلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: امام رضا الگوی تقوا و بندگی هستند. امام رضا (ع) می فرمایند: اگر کسی برای زیارت من از راه دور بیاید خود به زیارت او رفته و در 3 جا او را نجات می دهم 1. هنگام دریافت نامه اعمال 2. زمانی که ترازوی اعمال انسان را بسنجند 3. بر روی پل صراط. پس اگر می خواهیم ارتباط مان با اهل بیت علیهم السلام قوی شود راهش این است که به خودمان بپردازیم مانند آیینه باشیم که اهل بیت علیهم السلام در ما تجلی شود و ما باید درون خود را صاف کنیم.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: بعضی ها هستند که فقط بلدند جا نماز آب بکشند کسانی که دنبال آن هستند كسي از آن ها ناراحت نشود، ایل و طایفه اشان ناراحت نشوند، ایل و طایفه اشان رنجیده نشوند و… نه اين كه هرجا طایفه اشتباه کرد باید جلویشان بایستد…

قرآن می گوید باید تقواي ستیز داشته باشی، مثل ابراهیم که همه ي بت ها را شکست نه مثل بعضی از مسجدسلیمانی ها که دنبال این هستند هیچ کسي نفهمد به کی رای می دهم و… تا فلاني از من رنجيده نشود…

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به هفته دولت گفت: در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم که امام در رابطه با آن ها گفت: خدا خواست با هم بروند. آن ها دو مرد و دو مدیر کار آمد و پرهیز كار بودند كه یاد و خاطره آنان را گرامي مي داريم و همين جا یاد می کنیم از 17 هزار شهید ترور توسط 16 گروه تروریستی شناسنامه دار. ما قرباني تروريسم هستيم حالا بعضي ها می خواهند به ما حقوف بشر ياد بدهند به کشوری که 17 هزار شهید ترور داشته است که دو تا از آنان رئیس جمهور و نخست وزیر کشور بودند… به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب گفت: رهبر انقلاب فرموده اند حواسمان باشد حاشیه سازی نکیم فضا را آرام نگه داریم، انتخابات مهمی در پیش داریم چشم دنیا به ماست انشالله آنچه مد نظر رهبری است را بتوانیم اجرا کنیم و در آینده نه چندان دور محقق شود. من در مقالات می خوانم ( نظر خودم نیست) که دو نوع دیدگاه است بعضی ها می گویند 70 درصد مشکلات زیر سلطه مذاکرات بود و بعضی ها می گویند 70 درصد مشکلات به بی تدبیری مجموعه قوانین و مسئولان برمی گردد. خیلی جاها مسئولان خوبند اما قوانین خوب نیستند و بالعكس مقداری هم بر می گردد به آقازاده ها و نور چشمی ها یکی از آن ها آقا زاده اي كه مثل يك قهرمان او را بدرقه و راهي زندان كردند، ديگري رییس میراث جهانگردی بود آن يكي معاون اول رئیس جمهور بود. حالا دردش را افرادی مثل ما می کشند. در شهری که پراز بیکاری ست، شهری که 25 کیلومتر دره فاضلاب در 35 کیلومتر شهر طولی درجریان است، شهری که بوی متعفن گاز آزارش می دهد البته در دل این همه مشکلات می خواهم از فرماندار شهرمان تشکر کنم و بگویم که فرماندار مدبری داریم آن هم در شهری که شهرداریش 3 ماه به کارکنانش حقوق نداده، شهری که یک سوم جاده هایش آسفالت ندارد شهری که مشکل جدی فضای سبز دارد..

حجت الاسلام امینی در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: از فرماندار مسجدسلیمان می خواهم در کنار دیگر برنامه پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی را در اولویت كاري خود قرار دهد تا این دو پروژه به یک سرانجام مطلوب و پر امیدی برسند.

وی با انتقاد از برخی سهم خواهی های مسئولین شهرستان های اطراف از اشتغال در پروژه های مسجدسلیمان اظهار داشت: شهرهای اندیکا و لالی برادرانمان هستند اما هنوز این دو پروژه به جایی نرسیده اند برخی از دیگر شهرها هم از این دو پروژه سهم خواهی می کنند. می ترسیم یک سال دیگر از استان های دیگر هم برای اشتغال در پروژه های مسجدسلیمان سهم خواهی کنند.

وی در پايان سخنان خود گفت: بايد از خبرنگاران و رسانه های شهرمان تشكر كنم. آن ها می توانستند مثل بنده که یک خبرنگار سنتی هستم مقالات تند و تیزی بنویسند اما بسیار مدبرانه برخورد كردند اگر چه حقایق را به گوش مردم رساندند و مشکلات را گفتند اما حاشیه سازی و سیاه نمایی نکردند و جلوه های امید را به بهترین نحو به مردم ارائه دادند. از مردم می خواهیم دست به دست هم بدهند با مسولین تعامل کنند تا انشالله برویم به سوی مسجدسلیمانی آبادتر.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. درود به شرفت حاج آقا امینی
    ای کاش چندتا مثل شما در این شهر وجود داشت نه یکی

  2. درود بر شرف تو حاج اقا امینی

  3. خیلی ها زمانی قدر حاج آقا امینی رو میدونند که از این شهر میره
    پشتیبانی از نماینده ولایت فقیه یعنی پشتیبانی از ولایت فقیه
    به قول یه انسان بزرگ : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

  4. بنده پشتیبان آقای امینی هستم چون دلسوز و پشتیبان شهر مظلوم مسجدسلیمان است .
    اگر تا حالا چند شخصیت دلسوز و شجاع مثل حاج امینی داشتیم اینقدر در حق مسجدسلیمان ظلم و بی تدبیری صورت نمی گرفت . از حاج آقا امینی درخواست دارم که افراد دلسوز و مسجدسلیماندوست رو شناسایی کنند و دور هم جمع کنند و برای پیشرفت شهر از اونها کمک بخوان . جوونهای دلسوز و عاشق مسجدسلیمانه زیادی داریم که باید سازماندهی شون کرد. از فرماندار پرتلاش شهر آقای گوروئی هم تشکر میکنم و امیدوارم هرکاری برای برطرف کردن مشکل بیکاری و اشتغال جوونهای مسجدسلیمانی از دستش بر میاد دریغ نکنه .

  5. فرزند خلف و اصله ومدیر ومدبر و دلسوز خدا حافظش باشد خدایش خیلی زحمت میکشه عجرش با خدا 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.