• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

محسن رضايي: چرا مسئولان نسبت به حادثه کارون 3 سکوت کرده‌اند

  • کد خبر : 1625
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: 10 سال است که مردم در محاصره دریاچه کارون 3 نه جاده و نه پل دارند، تاکنون چندین نفر جان خود را از دست داده‌اند و در حادثه اخیر نیز 12 نفر از بین رفتند، ولی حتی استاندار هم به ایذه نیامد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محسن رضایی […]

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: 10 سال است که مردم در محاصره دریاچه کارون 3 نه جاده و نه پل دارند، تاکنون چندین نفر جان خود را از دست داده‌اند و در حادثه اخیر نیز 12 نفر از بین رفتند، ولی حتی استاندار هم به ایذه نیامد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محسن رضایی در جمع مردم ایذه به مناسبت روز قدس اظهار کرد: تبعیض و ناعدالتی تا کی باید در کشور ادامه داشته باشد.

وی افزود: اگر یکی از مناطق پایتخت نشین و دیگر استان‌های نورچشمی برف بیاید، باران بیاید و جاده‌ای بسته شود و یا خرابی ایجاد شود، تمام نیروهای خود را بسیج می‌کنند اما در استانی مثل خوزستان هیچ کس صدایش در نمی‌آید، حتی یک پیام تسلیت نمی‌فرستد.

وی خاطرنشان کرد: تا 24 ساعت نشده خرابی مناطق بالانشین‌ نان را درست می‌کنند و اگر کمترین کوتاهی شود، سیل اعتراض‌ها روانه می‌شود که چرا این طور شد؟ چرا دیر شد؟ و به وضعیت رسیدگی نشد؟ اما در سادات حسینی و دنباله رود، 10 سال است که مردم در محاصره دریاچه کارون 3 هستند، نه جاده دارند و نه پل تاکنون چندین نفر جان خود را از دست داده‌اند و در حادثه اخیر نیز 12 نفر که همگی زن و کودک بودند، از بین رفتند، ولی حتی استاندار خوزستان نیز به ایذه نیامد.

وی با انتقاد از واکنش مسئولان استان و کشور به این حادثه تصریح کرد: مسئولان نسبت به این قضیه تاکنون بی‌تفاوت بوده‌اند و هیچکس صدایش درنیامد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به ولایت‌مداری و نجابت مردم ایذه گفت: مردم غیور ایذه در همه صحنه‌ها و لحظات این انقلاب حضور داشته و دارند و از جان و دل مایه گذاشته‌اند و چه شهدایی که تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم این خطه در طول انقلاب اسلامی چه فداکاری‌ها نکرده‌اند، ولی سئوال اینجاست چرا نسبت به این منطقه محروم این همه بی‌توجهی می‌شود و به مشکلات آنها رسیدگی نمی‌شود.

محسن رضایی اظهار داشت: مسئولان برای ایذه و مردم آن کم گذاشته‌اند، من از مسئولان می‌خواهم که در این خصوص با جدیت رسیدگی کنند و به داد مردم محروم ایذه برسند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.