• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از نشست فرماندار مسجدسليمان با اصحاب رسانه در اولين روز هفته دولت

  • کد خبر : 16214
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه در اولین روز هفته دولت در  فرمانداري مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گرویی فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسيدن هفته دولت گفت: جا دارد از همه خبرنگاران شهرستان تشکر ويژه اي داشته باشم كه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه در اولین روز هفته دولت در  فرمانداري مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گرویی فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسيدن هفته دولت گفت: جا دارد از همه خبرنگاران شهرستان تشکر ويژه اي داشته باشم كه یکی از دلایل موفقیت های دو ساله و روند رو به رشد شهرستان را مدیون همدلي اصحاب رسانه با مجموعه دولت مي بينم. وی افزود: بی انصافی ست اشاره به نقش مهم رسانه در ایجاد موفقیت هایی که ایجاد شده نکنم چرا كه با کمک شما توانستیم گام مهمی در حل مشکلات شهرستان برداریم، رسانه ها در ایجاد یک فضای آرام نقش انكار ناپذيري داشتند.

فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اولویت اول دولت همچنان حل مشکل اشتغال است در این رابطه اقداماتي در زمینه اشتغال در مسجدسلیمان در حال انجام است یک بخش آن همین کارخانه های پتروشمی و آلومینیوم است که نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری خواهند داشت.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که مدیران این شرکت به ما داده اند امیدواریم فاز اول کارخانه آلومینیوم نهایتاً تا دو سال آینده به بهره برداری برسد که حدود ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم در زمان بهره برداری خواهد داشت. وي ادامه داد: سرمایه داران باید سرمایه گذاری کنند و نباید تنها با اعتبارات دولتی کار کنند. مهندس گورویی افزود: همين حالا هم تاثیر فعالیت های اقتصادی را در ایجاد امید به مردم می بینيم خیلی از شاخص های اجتماعی بهبود پیدا کرده است. از ابتدای سال تعداد زیادی شغل توانستیم ایجاد کنیم که بخشی از آن در پتروشیمی و آلومینیوم و بخشی از آن سرمايه هايي ست که از طریق این دو شرکت به بازار مسجدسلیمان تزریق می شود. گروئی ادامه داد: دو طرح دیگر که دولت در راستای حل مشکلات مردم دارد پیاده می کند طرح توجه به مشکلات بهداشتی درمانی حاشیه شهرها و نقاط آسیب پذیر است که دولت مصمم است در ادامه طرح نظام سلامت ۹ پایگاه نظام سلامت ایجاد کند که در این پایگاهها خدمات مختلف بهداشتی درمانی را ارائه می دهند هدف این پایگاهها این است که به خانه های مردم مراجعه و به افراد آسیب پذیر خدمات ارائه دهند و مرتباً مشکلات بهداشتی این مناطق را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرماندار مسجدسليمان از خبر خوش استاندار خوزستان پرده برداشت و گفت: استاندار خوزستان خبر آزادسازی مبادلات مرزی در این استان و تبدیل آن به بندر تجاری با هدف کمک به اقتصاد خانوار خبر داد و اعلام كرد کسانی که در استان مرزی خوزستان هستند از تمام ظرفیت های قانونی مبادلات مرزی، آنچه به مرزنشینان و کالای همراه ملوان مربوط می شود مي توانند استفاده كنند. وی از بخشودگی 50 تا 100درصدی سود و عوارض گمرکی کالاها اعم از اقلام مصرفی و لوازم خانگی خبر داد و افزود: مردم با برگه خرید کالا می توانند به صورت قانونی کالا وارد کنند و اگر کسی خواست کالایی صادر کند سود و عوارض گمرکی پراخت کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.