• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11754اخبار امروز : 1
2

پیام تبریک دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 16208
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۶:۵۸

دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالي هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور […]

دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالي

هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. هفته دولت، فرصت مغتنمي براي بيان دستاوردها و خدمات گرانسنگ مجموعه دولت و نظام و ياد آور مجاهدت هاي بي وقفه مجاهداني است، كه با تاسي از ويژگي هاي اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر و با عشق و علاقه و متعهدانه و متواضعانه، در رداي مقدس خادمي نظام و ملت انجام وظيفه مي كنند.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار ، ایرانی آباد و ایرانی آزاد.

اینجانب ضمن تبريك هفته دولت ، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان زحمتکش تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها به ویژه کارمندان زحمتکش شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا  تشکر و قدر دانی می نمایم و اميدوارم با كمك و همكاري همه كاركنان در بهبود كيفيت كليه فعاليت ها و جلب رضاي باري‌تعالي و رهبر فرزانه و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حركت كنيم.

دکتراسماعیل جلیلی
نماینده و خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.