• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

عضو شوراي شهر گلگير:
در حال حاضر تنها آسياب سيمان و بارگيرخانه كارخانه سيمان فعال است و قسمت هاي ديگر در حالت stop قرار دارد/ مرخصي اجباري به مرخصي تشويقي و اختياري تبديل شد

  • کد خبر : 16140
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شركت سيمان كارون (سهامي عام) در تاريخ 5/5/ 71 و تحت شماره 91681 در اداره ثبت شركت هاي تهران به ثبت رسيده و در اوايل خرداد ماه 1379 رسماً افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. تاسيس، احداث و بهره برداري از اين شركت و معادن به منظور توليد و فروش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شركت سيمان كارون (سهامي عام) در تاريخ 5/5/ 71 و تحت شماره 91681 در اداره ثبت شركت هاي تهران به ثبت رسيده و در اوايل خرداد ماه 1379 رسماً افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

تاسيس، احداث و بهره برداري از اين شركت و معادن به منظور توليد و فروش سيمان و ساير مصالح ساختماني بوده است. مركز اصلي شركت در تهران و محل كارخانه واقع در كيلومتر 42 جاده مسجدسليمان، هفتگل در شهر گلگير مي باشد. خط اول توليد كارخانه شركت سيمان كارون با ظرفيت روزانه 3000 تن كلينكر سيمان خاكستري در تيپ هاي 2- 5 و تيپ ويژه مخصوص سدسازي احداث گرديده است.(توليد سالانه 900 هزار تن در 300 روز كاري)كل افراد شاغل در كارخانه سيمان كارون اعم از روز مزد،قراردادي و رسمي حدود 500 نفر مي باشد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدتي ست كه مسئولين اين كارخانه به دلايل مختلف و در يك اقدام بحث برانگيز از كاركنان خود درخواست كردند به مرخصي تشويقي بروند! سجاد اسكندري عضو شوراي شهر گلگير در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: مدتي پيش مهندس حيدري رييس كارخانه سيمان ابلاغ كرد با مصوبه هيئت مديره پرسنل بايد تا شهريورماه به مرخصي اجباري بروند! وي در پاسخ به سؤال پرسنل كه آيا تضميني براي بازگشت ما وجود دارد يا نه گفت: اين دستور هيئت مديره است و من نمي توانم تضميني بدهم كه اين مسئله با اعتراض شديد پرسنل مواجه شد و پس از اين اعتراض، مسئولين كارخانه تصميم گرفتند مرخصي اجباري را به مرخصي تشويقي و اختياري بدون مزايا و تنها با حقوق ثابت تبديل كنند. عضو شوراي شهر گلگير گفت: در حال حاضر فقط آسياب سيمان و بارگيرخانه كارخانه فعال است و قسمت هاي ديگر كارخانه مثل كوره،مواد و…در حالت stop قرار دارد.

اسكندري گفت: بنده به عنوان عضو شوراي شهر گلگير از مهندس حيدري به عنوان رييس كارخانه رضايت دارم اما به هيچ وجه از هيئت مديره كارخانه به دليل عدم پايبندي به تعهدات شان رضايت ندارم…

متاسفانه اتفاقات اخير در كارخانه سيمان كارون، همچنين اخبار متناقضي كه از گوشه و كنار شنيده مي شود و عدم ثبات شغلي باعث سردرگمي و ناراحتي كارگران شاغل در اين كارخانه شده است. عدم داشتن امنیت شغلی، مي تواند تاثیرات بسیار مخربی بر سلامت روحی و روانی فرد و جامعه بگذارد و باعث بروز افسردگی شود.

اين انتظار مي رود مسئولين شهرستان از جمله دكتر جليلي نماينده محترم در مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم و همچنين مهندس گوروئي فرماندار محترم مسجدسليمان نسبت به حل اين مشكل سريعاً اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذكر است تماس سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با مسئولين كارخانه سيمان بي نتيجه مانده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. فروش سیمان که مشکلی نداره…
    فرق سیستم فروش کارون و شهرکرد در چیست؟
    چرا این کارخانه بفکر بازاریابی حرفه ای نیست؟

  2. با سلام….. ما اهالی گلگیر و کارکنان از هیچ کدام از مسولین کارخانه رضایت نداریم. اخه این آقا چه کار کرده که رضایت کامل دارند.
    خاکو کنترل کرده. حقوقها را داده. محیط زیستو رعایت کرده. تجهیزاتو نو کرده. وضعیت اسفبار و اسفبار کارگران انجا را بهبود بخشیده. کمکی عمرانی کرده. …..بگه چه کرده که رضایت کامل دارند. اتفاقا ما بیشتر به این اقا معترضیم چون هیچ کاری نکرده وضعیت را هم اسفبارتر کرده. …..

  3. میخوان کارخانه را ورشکسته اعلام کنند تا هم کارکنان زحمتکش اونجا را اخراج کنند . هم اعتراضات را کم کنند. …

  4. فرق مرخصی اجباری با مرخصی تشویقی چیه دیگه.
    مرخصی که مرخصیه و در دوتاش با حقوق و بدون اضافه کاری بدن.
    میگم مگه خود کارخانه سخنگو نداره چرا نمیاد مصاحبه بکنه واین مواردو اعلام بکنه..

  5. کارخانه ای که مدیر عامل نداره بهتر از این نمیشه.
    خدا مهندس ابطحی رو بیامرزه …
    انتظار از دکتر جلیلی داریم دوباره مدیرعاملی توانمند که خیر و برکت و سودش برای همه باشه بخصوص کارگران ، پرسنل و اهالی گلگیر و مسجدسلیمان معرفی کنه تا مشکلات حل بشوند و فاز دوم پیگیری بشه به گمانم نزدیک به هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی کرده.

  6. صادق خان اگه احل گلگیری نظر بده اگه نه که هیچ حتما با شورای گلگیر همکاری داره رییس کارخونه که اسکندری تشکر کرد ازش . پس میخواستی با شما همکاری داشته باشه اخه شورای گلگیر چیکار داره رییس کارخونه با پرسنلش چطور همکاری و رفتار داره که تو میگی وضعیت کارگران چطوره ما از آقایون شورای گلگیر رضایت داریم لازم نی تو جوسازی کنی عزیزم

  7. سلام ودرودبر اعضای فعال شورای شهر گلگیر عزیز دست تمام زحمت کشان گلگیر را میبوسم و میفشارم 

  8. آقایان عزیز مسئولین محترم شهرستان کجایید چرا بداد مردم نمیرسید چرا شورای جوان گلگیر را حمایت نمیکنید تا حق شهرستان را از مسئولین  سیمان کارون بگیرند جاده ها را نابود کردند منابع طبیعی را نابود کردند مردم را مریض کردند زمینهای کشاورزی را نابود کردند پوشش گیاهی را از بین بردند دامداران را فراری دادند کار. عمرانی هم خوب نمیکنند جدیدن حقوق پرسنل خودشان را هم نمیدهند پس این کارخانه برای چیه ?!!!!!! 

  9. جناب گلگیری من هم موافقم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.