• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

برگزاری نمادین آیین استقبال از کاروان ورود آزادگان در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 16044
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیین استقبال از کاروان نمادین آزادگان در سالروز ورود آنان در شهر مسجدسلیمان برگزار شد. در این مراسم نمادین که با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مشارکت سپاه ناحیه و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد، کاروان نمادین آزادگان از میدان ورودی شهر مورد استقبال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیین استقبال از کاروان نمادین آزادگان در سالروز ورود آنان در شهر مسجدسلیمان برگزار شد. در این مراسم نمادین که با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مشارکت سپاه ناحیه و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد، کاروان نمادین آزادگان از میدان ورودی شهر مورد استقبال شهروندان و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، شرکت کنندگان در این مراسم با طی مسافت 20 کیلومتری میدان ورودی شهر تا منطقه بی بیان بر سر مزار آزاده و جانباز شهید علی عسکر پروین حاضر شدند و با قرائت فاتحه یاد این آزاده شهید را گرامی داشتند.

سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه و توزیع شربت در ایستگاه صلواتی توسط پایگاه مقاومت بسیج نفت و گاز از دیگر برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مان در شهر مسجدسلیمان بود.

یادآوری می نماید شهید علی عسکر پروین کارمند سابق شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان نخستین آزاده و تنها جانباز بالای 80 % دفاع مقدس در این شهر بود که بیش از 80 ماه از عمر با عزتش را در دفاع از ارزشهای انقلاب و خاک مقدس کشورمان در زندان های مخوف رژیم بعثی صدام سپری کرد. وی در بهمن ماه سال 1393 دعوت حق را لبیک گفت و به دیگر یاران آسمانی اش پیوست.

ورود آزادگان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.