• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسليمان در بازديد مسئولين از پتروشيمي مسجدسليمان:
مردم باور کردند دولت در مسیر حل مشکلاتشان گام های موثری دارد بر می دارد

  • کد خبر : 16001
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسليمان در مراسم بازديد دكتر محسن رضايي، دكتر مقتدايي استاندار خوزستان و جمعي از معاونين استاندار و مديران كل خوزستان اظهار داشت: بايد اذعان داشت دکتر مقتدایی استاندار خوزستان از فعالیت های اقتصادی و به طور ویژه از شهرستان مسجدسلیمان حمایت های ویژه ای داشته است. به گزارش سايت خبري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسليمان در مراسم بازديد دكتر محسن رضايي، دكتر مقتدايي استاندار خوزستان و جمعي از معاونين استاندار و مديران كل خوزستان اظهار داشت: بايد اذعان داشت دکتر مقتدایی استاندار خوزستان از فعالیت های اقتصادی و به طور ویژه از شهرستان مسجدسلیمان حمایت های ویژه ای داشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: فعال شدن این دو پروژه به ويژه پروژه آلومینیوم مرهون حمایت های بی دریغ استاندار است. گوروئي ادامه داد:

چندین بار پروژه های پتروشیمی و آلومینیوم با مشکلاتی مواجه شد که اجازه نداديم وقفه ای در کار ايجاد شود. ايشان در ارتباط با احداث راه آهن گفتند: در جلسه ای که با مدیر کل راه و شهرسازی داشتیم اين مسئله به صورت ويژه پیگیری شد.وي در ارتباط با منطقه ویژه ای اقتصادی نيز گفتند: دکتر حاجتی به دستور استاندار پیگری های موثری انجام داده اند. به فضل خداوند شاخص های اجتماعی رو بهبود است.

رييس شوراي تأمين مسجدسليمان در بخش پاياني سخنان خود گفتند: اتفاق خوبی که افتاده ایجاد یک امید واقعی در دل مردم است. خوشبختانه همراهی مردم با دولت نشانه خوبی ست که مردم باور کردند دولت در مسیر حل مشکلاتشان گام های موثری دارد بر می دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. انشااا به لطف الهی مصوبات انجام شده برای منطقه بزرگ مسجدسلیمان(مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل) با بیش از 300000 نفر جمعیت هر چه زودتر طبق برنامه انجام شود  تا مردم با آرامش و رفاه بیشتری زندگی کنند. و این مهم هم فقط با همت بزرگان و نخبگان شهرمان انجام می شود  انشاااا

  2. ان شاالله اینده خوبی در انتظار شهرمونه 
    با الومینیوم  و راه اهن و فرودگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.