• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

دكتر مسعود شهبازي در مراسم تجليل از خبرنگاران: خبرنگاران منادی انتقال فرهنگی هستند + تصاوير

  • کد خبر : 15984
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

يك روز تعلل در امور فرهنگي ما را صدها روز از جامعه جهاني عقب خواهد انداخت. خبرنگاران و اصحاب رسانه سفيران آگاهي و دانايي و ارائه بازخورد به جامعه هستند يادمان باشد هر جايي كه براي دانايي و آگاهي هزينه نكرده ايم مجبور به پرداخت هزينه هاي گزاف ناداني شده ايم پس مي طلبد كه […]

يك روز تعلل در امور فرهنگي ما را صدها روز از جامعه جهاني عقب خواهد انداخت. خبرنگاران و اصحاب رسانه سفيران آگاهي و دانايي و ارائه بازخورد به جامعه هستند يادمان باشد هر جايي كه براي دانايي و آگاهي هزينه نكرده ايم مجبور به پرداخت هزينه هاي گزاف ناداني شده ايم پس مي طلبد كه به اصحاب رسانه اهميت ويژه اي بدهيم/ در اهمیت کار شما خبرنگاران همین بس که شما منادی انتقال فرهنگی هستید.

باشگاه روزنامه گاران مسجدسليمان- به همت دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان مراسم روز خبرنگار در اين واحد دانشگاهي برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان در سخناني ضمن خير مقدم و تبريك روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: ما در عصري زندگی می کنیم که معروف است به دهکده جهانی که البته بعضی ها دهکده جهانی را قبول ندارند و می گویند کلبه جهانی. در این کلبه جهانی قدرت های بزرگ تلاش می کنند تا فرهنگ، اندیشه و… را به روش های غیر مستقیم و از طریق خبرنگارها، خبرگزاری ها و رسانه ها به بقیه جوامع انتقال دهند اما ما باید چکار کنیم؟ آیا باید در برابر جهانی شدن استقامت کنیم یا قدرت فرهنگی خودمان را نشان دهیم. وی ادامه داد:

در اهمیت کار شما خبرنگاران همین بس که شما منادی انتقال فرهنگی هستید. رسالت ما در کار فرهنگی یک کار نرم افزاری و تسلط و نفوذ در قلب هاست. دكتر شهبازي ادامه داد: خبرنگاران مسجدسلیمان با کم ترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می دهند اما ما باید جهانی فکر کنیم ولی منطقه ای عمل کنیم. باید روحیه امید را در مردم زنده کنیم. امید یعنی دمیدن روح تحرک در انسان ها. رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: در بحث فرهنگي ما با نگرش ها، افكار، ارزش ها سركار داريم. اين افكار هستند كه باعث شكل دادن به رفتارهاي ما مي شوند و تا افكار اصلاح نشوند تغيير در رفتارها موقتي و زودگذر خواهد بود. ايشان ادامه دادند:

يك روز تعلل در امور فرهنگي ما را صدها روز از جامعه جهاني عقب خواهد انداخت. خبرنگاران و اصحاب رسانه سفيران آگاهي و دانايي و ارائه بازخورد به جامعه هستند يادمان باشد هر جايي كه براي دانايي و آگاهي هزينه نكرده ايم مجبور به پرداخت هزينه هاي گزاف ناداني شده ايم پس مي طلبد كه به اصحاب رسانه اهميت ويژه اي بدهيم.

دكتر شهبازي در بخش ديگري از سخنان خود از تشکیل اتاق فکری در دانشگاه جهت بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات خبر داد و افزودند: تا چند روز آینده ابلاغ احکام عزیزان خبرنگار برای عضویت رسمی در این اتاق فکر صادر خواهد شد. رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: من چند توقع از اهالي رسانه دارم ، چرا برخلاف ديگر شهرها تمثال مبارك شهدا در خيابان ها و بلوارهاي ما نصب نيست اين انتظار را از متوليان فرهنگي شهر داريم كه در اين رابطه پاسخ و اقدامات لازم را انجام دهند. وي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به اصحاب رسانه گفت: انتظار ما اين است تا مديران و مسئولين را تا زماني كه در رأس كار هستند نقد كنند نه بعد از اين كه رفتند. تا نقد انجام نشود آن ماهيت مشخص نخواهد شد و پيشنهاد مي دهم ما را از نقدهاي منصفانه خودتان محروم نسازيد. در اين مراسم همچنين با توضيحات مهندس صيفوري از اپلیکیشن جامع خبری خوزستان رونمايي شد. در پايان از اهالي رسانه با اهداي لوح تقدير به عمل آمد.

1 copy2 copy6 copy 3 copy 4 copy

تصاوير: امين كاشاني

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. درود بر دكتر شهبازي لايق و دوست داشتني

  2. استاد فرهيخته جناب دكتر شهبازي زحمات شما در ارتقا دانشگاه آزاد بر هيچ كس پوشيده نيست. هميشه از صراحت لهجه ي شما خوشم مي آمد. من هميشه گفت هام كاش مسجدسليمان چند مدير لايق و زحمت كش چون شما داشت…

  3. استاد شهبازی دوستت داریم

  4. باسلام وخسته نباشید خدمت جناب دکتر شهبازی
    از زحمات بی دریغ و پی گیریهای ایشان جهت ارتقاء دانشگاه مسجد سلیمان و خدمت رسانی ایشان تشکر می نمایم .مدیری لایق زحمتکش و مردم دار ،به امید موفقیت روزافزون و مسجد سلیمانی آباد به همت همه مردم و مسئولین لایق وقدر شناس .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.