• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

به مناسبت روز خبرنگار
استاندار خوزستان: همه مقامات و مسئولین دستگاه های اجرایی استان باید پاسخگوي اصحاب رسانه باشند

  • کد خبر : 15836
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همه مقامات و مسئولین دستگاه های اجرایی استان باید با اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیزبه منظور انجام وظایف حرفه ای آنان نهایت همکاری را بنمایند و پاسخگوی پرسش های آنان باشند. به‌ گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان ، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همه مقامات و مسئولین دستگاه های اجرایی استان باید با اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیزبه منظور انجام وظایف حرفه ای آنان نهایت همکاری را بنمایند و پاسخگوی پرسش های آنان باشند. به‌ گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان ، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.  متن این پیام به شرح ذیل است:
باسمه تعالی 
به هرکجای این جهان که ظلم جلوه گر شود / تلاش توست تا ستم، ضعیف و بی اثر شود.هفدهم مرداد ماه هر سال، روز تجلیل، تکریم و یادآوری جایگاه حرفه ی خبرنگاری و روزنامه نگاری است. لذا هر لحظه را می توان به نام هر خبرنگار تلاشگر و بی ادعا مُهر زد. پیشرفت روزافزون شبکه های اجتماعی در برهه ای که عصر ارتباطات نام گرفته است سبب می شود خبرنگار را کارگردان و مهندس افکار عمومی نامید. وی امانتدار خبر، نگاهبان حق و سفیر دانایی است که با سلب آرامش از خود اجازه نمی دهد گردش روح افزای خبر لحظه ای متوقف شود. چرا که امروز جامعه بی خبر و حتی کم خبر، از رشد و آگاهی لازم جهت دستیابی به توسعه و پیشرفت برخودار نخواهد بود. خبرنگار نبض جامعه را در دست دارد . وجدان عمومی از پنجره نگاه او سامان می یابد و در این جایگاه سترگ دیده بانی بی بدیل و بدون رقیب است.
این جانب ضمن تاکید بر نقش ، اهمیت و جایگاه خبرنگاران متعهد و حقیقت جو در توسعه و پیشرفت استان خوزستان ، بار دیگر اعلام می دارم همه مقامات و مسئولین دستگاه های اجرایی استان باید با اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز به منظور انجام وظایف حرفه ای  آنان نهایت همکاری را بنمایند و پاسخگوی پرسش های آنان باشند. ما خبرنگاران را محرم مدیران و مردم می دانیم و اعمال شفافیت در همه امور را که می تواند روند خبررسانی را تسهیل و تسریع نماید به عنوان اصل کاری مهم پذیرفته ایم. 
امید است در سایه ی تلاش بیش از پیش جامعه خبری در استان خوزستان ، دوشادوش دستگاه های اجرایی و نهادهای خدماتی ، شاهد رفع موانع رفاه و ایجاد آرامش و پیشرفت در این استان سرافراز باشیم. در پایا ضمن ادای احترام به شهدای رسانه صمیمانه دست همه تلاشگران عرصه خبر در استان خوزستان را می فشارم و فرارسیدن روز خبرنگار را شاد باش می گویم.
عبدالحسن مقتدایی- استاندار خوزستان- مرداد 1394
لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.