• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

حجت الاسلام اميني در خطبه هاي نماز جمعه:
امام جمعه مسجدسلیمان: سرمایه عظیم خبرنگاران شادمانی و رضایت مردم است/ بهمن مطلق نام بختياري و مسجدسليمان را در آسيا مطرح نمود

  • کد خبر : 15823
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: دشمنان اسلام و استكبار جهاني از قدرت مند بودن نظام مقدس جمهوري اسلامي نكران هستند، آن ها با تفكر ما مشكل دارند و مسائلي همچون مسئله ي هسته اي يا موشكي بهانه اي بيش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: دشمنان اسلام و استكبار جهاني از قدرت مند بودن نظام مقدس جمهوري اسلامي نكران هستند، آن ها با تفكر ما مشكل دارند و مسائلي همچون مسئله ي هسته اي يا موشكي بهانه اي بيش نيست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلامي اميني در بخش ديگري از سخنان خود ضمن گرامي داشت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: تشكر مي كنم از خبرنگاران شهرم كه مشكلات و معضلات را در شهرستان شناسايي و مردم و مسئولان را از اين مشكلات آگاه مي سازند. سرمایه عظیم خبرنگاران شادمانی و رضایت مردم است، در مقاطع مختلف دیده ام که خیلی معقول و مردمی اطلاع رسانی می کنند و موجی از خوشحالی در دل مردم ایجاد می كنند.

امام جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد: بنده نه به عنوان امام جمعه بلکه به عنوان یک خبرنگار و حلقه وصل بین مردم و مسئولان نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان در هفته گذشته برگزار کردم که در این نشست حول کلمه مردم صحبت های منطقی مطرح شد. وي ادامه داد: يك روزي در مسجدسليمان تنها دو خبرنگار فعاليت مي كردم اما امروز پس از گذشت چند دهه بيش از 30 خبرنگار و فعال مطبوعاتي در شهرستان دارند كار مي كنند. خيلي خوشحال شدم وقتي جوانان و پيشكسوتان را در كنار هم ديدم كه اين قدر به همديگر احترام مي گذارند. با ديدن چنين صحنه هايي آدم اميد پيدا مي كند براي حركت و تلاش بيشتر. وی ادامه داد: خبرنگاران فرهنگ ساز هستند و باید فرهنگ عقلانیت، مدنیت و معنویت را ترویج کنند. وی اضافه کرد : بارها دیده ام که خبرنگاران به حمایت از مردم مظلوم مان از مسئولان مطالبه گری کردند و بارها از همین خبرنگاران دیده ام که به پشتیبانی و حمایت از مسئولان کاردان و کارآمد مقاله نوشته اند.

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط تلاش تعدادي از اهالي خبر و رسانه براي مطرح كردن مسجدسليمان به عنوان پايتخت فرهنگي بختياري گفت: باید چند سالی روی این مسائل کارکنیم که اگر روزی مسجدسلیمان را به عنوان پایتخت فرهنگی قوم بختیاری مطرح کردیم مثل موضوع سردار شهید علیمردان خان و بهنام محمدی و کاری که در گویش بختیاری در شعر آئینی انجام شد همه تائیدمان کنند. وی ادامه داد: همگان با نقش مسجدسلیمان در گویش شعر آئینی بختیاری آشنا هستند و رویکرد به شعر آئینی در نوحه ها و مراسم های مذهبی با گویش بختیاری را نشات گرفته از مسجدسلیمان می دانند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در بخش پاياني سخنان خود در ارتباط با درگذشت اسطوره ورزش و اخلاق استاد بهمن مطلق گفت: تقدير مي كنم از پهلوان نامي، اسطوره اخلاق و مردمگرايي، معلم نام آشنا استاد بهمن مطلق. مردي كه در سال 1339 با قهرماني در مسابقات وزنه برداري نام مسجدسليمان را در كشور مطرح كرد. وي چه به عنوان ورزشكار و چه در كسوت مربي گري و داور بين المللي نام بختياري و مسجدسليمان را در رسانه ها، كشور و آسيا مطرح نمود. ياد او را گرامي مي داريم و از همه مردم دعوت مي كنم كه فردا در مراسم تشييع ايشان حضور يابند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.