• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار/نشست صميمي اصحاب رسانه باامام جمعه مسجدسليمان( تصاوير)

  • کد خبر : 15746
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت فرا رسيدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان ميزبان اهالي رسانه شهرستان مسجدسليمان بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه امام جمعه مسجدسليمان ضمن تبريك فرا رسيدن روز خبرنگار گفت:شما خواهران و برادران فعال و فداکار در عرصه آگاهی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت فرا رسيدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان ميزبان اهالي رسانه شهرستان مسجدسليمان بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه امام جمعه مسجدسليمان ضمن تبريك فرا رسيدن روز خبرنگار گفت:شما خواهران و برادران فعال و فداکار در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، خبرنگاران خوب شهرمان شهر هزار گره هستيد. اگر چه شهر ما هزاران مشكل دارد اما در عين حال پر از امید به آینده هستيم. آينده اي روشن كه انشالله فرا خواهد رسيد. وي ادامه داد: تبریک و تهنیت عرض می کنم روز خبرنگار و دست مریزاد می گویم خدمتتان و گرامی می داریم یاد همه شهدا و عزیزانی که در این راه جان باختند و گرامي مي داريم ياد و خاطره شهيد عرصه خبر شهيد صارمي. نماينده ولي فقيه و امام جمع همسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: خبرنگار هر چه معقول تر، پرشورتر، مردمی تر و دقیق تر کار کند محبوبیت و مقبولیت ش نزد مردم بیشتر می شود.

حجت الاسلام اميني گفت: كژی ها و انحرافات کم نيست، دستان کج، آدم هاي خيره سر، مسئول بريده از مردم کم نیست. ضمن این که خوبی ها هم خیلی زياد است. خبرنگار بايد همان گونه كه مشكلات را بيان مي كند راهكار هم ارائه بدهد و البته با جديت مسائل را تا حصول پيگيري كند. نقش خبرنگار در حل مشكلات مردم نقش ارزنده و تأثيرگذاري ست و به جز يك خبرنگار کسی نمی تواند این نقش را به خوبي ادا کند. امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: هميشه گفته ام باز هم مي گويم بنده به هيچ وجه در عزل و نصب ها چه مديران و چه كارمندان دخالتي نداشته و ندارم، متأسفانه بعضي از مديران براي جابجايي نيروهاي خود از ديگران مايه مي گذارند و از آنجا كه نمي توانند تبعات بعدش را كنترل كنند مي گويند فلاني گفت فلان نيرو را جابجا كن و يا از فلان جا دستور دادند. همان طور كه در جلسه ي شوراي اداري گفته ام مجدداً تكرار مي كنم آقايان اين فريبكاري ست و اگر تكرار شود برخورد خواهم كرد. حجت الاسلام اميني ادامه داد:

به لطف خداوند شما خبرنگاران ائم از خبرنگاران مكتوب، مديران مسئول سايت هاي شهرستان، صدا و سيما و… خیلی خوب ميان مردم جا باز کرده ايد. بايد دست به دست هم بدهیم و فرهنگ سازی کنیم تا به لطف خداوند مشکلات برطرف شوند.مسجدسليمان شهر بیم و امید است. اما به طور قطع آینده روشنی خواهيم داشت. بنده چه امام جمعه باشم و چه نباشم کنار مردم خواهم ماند.

امام جمعه مسجدسليمان در پايان سخنان خود در ارتباط با انتخابات اسفندمان گفت: امسال سال خاصی ست، سال همدلی و همزبانی ملت و دولت و البته سال انتخابات نیز می باشد که می تواند یک نقطه پر از غرور و افتخار شود. هر کسی اسفند ماه انتخاب شود با او تعامل خواهم داشت همان گونه که با نمایندگان گذشته تعامل کردیم. نماينده، فرماندار، شهردار، امام جمعه همه خدمتگزاران مردم هستند باید حول محور مردم از همدیگر حمایت کنیم.

1 copy2 copy4 copy 3 copy8 copy 5 copy 6 copy 7 copy

گزارش  و تصاوير: سعيد مرادي – سحر طاهري

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.