• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

فرماندار اندیکا: هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات را ندارد

  • کد خبر : 15692
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا از برخورد جدی با مدیرانی که قصد دخالت در انتخابات را داشته باشند،خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، منوچهر ورناصری ضمن اعلام خبر فوق افزود: امسال ما در اسفندماه دو انتخابات مهم را در پیش داریم و حتما مدیران محترم این […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا از برخورد جدی با مدیرانی که قصد دخالت در انتخابات را داشته باشند،خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، منوچهر ورناصری ضمن اعلام خبر فوق افزود: امسال ما در اسفندماه دو انتخابات مهم را در پیش داریم و حتما مدیران محترم این موضوع را مدنظر قرار بدهند که به هیچ اداره و یا ارگانی آن اجازه را ما نخواهیم داد که به نفع یا علیه کسی از امکانات دولتی استفاده بکند و در صورت مشاهده،قطعا برخورد جدی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فصل الخطاب ما فتوای مقام معظم رهبری میباشد که فرمودند آرای مردم حق الناس میباشد.یعنی حجت را بر ما تمام کرده است. باید ما با رفتار صحیح و مناسب این اعتماد را به مردم بدیم تا شاهد حضور حداکثری آنها باشیم.

فرماندار اندیکا خطاب به مدیران ادارات افزود:به هیچ عنوان در برنامه های شب نشینی که از این به بعد شروع میشود و در متینگ ها شرکت نکنید.اگر من فرماندار و یا مدیران در این برنامه ها شرکت کنیم ومردم ببینند از ما سلب اعتماد میکنند و امیدوارم مسئولین محترم این موضوع را لحاظ قرار دهند و در اسفند ماه ما شاهد انتخابات پرشور با حضور همه اقشار مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.