• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

فراخوان مداحان شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 15643
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان از فراخوان مداحان این شهرستان جهت ثبت نام و تکمیل پرونده خود در کانون مداحان این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: برای ساماندهی و ایجاد بانک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان از فراخوان مداحان این شهرستان جهت ثبت نام و تکمیل پرونده خود در کانون مداحان این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: برای ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از مداحان شهرستان از مداحان عزیز دعوت بعمل می‌آید که با حضور در این اداره نسبت به تشکیل یا تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

وی افزود: مداحان بردار در روز های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و خواهران هم در روزهای سه شنبه از ساعت۱۰ الی ۱۳ با مراجعه به کانون مداحان شهرستان واقع در اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان نسبت به تشکیل یا تکمیل پرونده اقدامات لازم را انجام دهند.

قندعلی خاطرنشان کرد: بعد از جمع آوری اطلاعات مداحان گرامی کانون مداحان شهرستان کلاس‌هایی از قبیل اخلاق مداحی، آشنایی با فنون روضه خوانی، قراعت ادعیه و چندین کلاس دیگر برگزار می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.