• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از جلسه شوراي اداري
حجت الاسلام اميني: در ادبيات جديد دنيا کسی که فقر فرهنگی داشته باشد را محروم مي نامند نه فقر مادي/ فرماندار مسجدسليمان: اختلافات قومی را در انتخابات دامن نزنیم، هر کس به دنبال اثبات توانايي هاي خودش باشد ( تصاوير )

  • کد خبر : 15525
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

 متاسفانه مشاهده شده است بعضي آقايان مدير وقتي مي خواهند نيرويي را جابجا كنند توپ را توي زمين ديگري مي اندازند و مي گويند: از بالا تحت فشارم. يا فلاني به فلان جا وصل است بعد مي آيند فوق لیسانس را برمی دارند و یک دیپلمه را جایگزین او می کنند. … در شأن امام […]

 متاسفانه مشاهده شده است بعضي آقايان مدير وقتي مي خواهند نيرويي را جابجا كنند توپ را توي زمين ديگري مي اندازند و مي گويند: از بالا تحت فشارم. يا فلاني به فلان جا وصل است بعد مي آيند فوق لیسانس را برمی دارند و یک دیپلمه را جایگزین او می کنند. … در شأن امام جمعه نیست که بخواهد در این مسائل دخالت کند/ مسجدسلیمان شهر بیم و امید، شهر تلخی و شیرینی، شهر سختی و آسانی ست/ برای نامیدن مسجدسلیمان به عنوان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری باید کار فرهنگی انجام دهد/ اختلافات قومی را در انتخابات دامن نزنیم. هر کس به دنبال اثبات توانايي هاي خودش باشد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای اداری مسجدسليمان با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه، مهندس عليرضايي گوروئي فرماندار، جمعي از مسئولين و اصحاب رسانه در سالن كنفرانس فرمانداري مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت:

در يك نگاه توافقات اخير هسته اي توافقی بود که اقتدار و آبرو به همراه داشت. کوتاه آمدن 6کشور بزرگ دنيا مرهون 37سال مقاومت مردم خوب ما، شهید داده ها،جانبازان، والدین شهدا، مردم موشك خورده مسجدسلیمان با نزدیک به هزار شهید بوده است. اين موفقيت را به دولت تدبیر و امید تبریک عرض می کنم و به عنوان یک ایرانی از دولت محترم استدعا دارم در پسا تحریم تبدیل به یک کشور بزرگ وارد کننده آن هم کالاهای مصرفی نشويم. حجت الاسلام اميني در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران گفت:

گرامی می داریم 5 مرداد روز اقامه اولین نماز جمعه در تهران به امامت آقای طالقانی را. وی در ارتباط یا اهمیت نماز جمعه و حضور مسیولین و مردم در نماز جمعه گفت: اسلام روی اجتماعات تأکید فراوان دارد. این اجتماعات باعث صله رحم و رفع کدورت ها مي شود. خداوند تبارک و تعالی محتاج این نماز و روزه ها نیست اما هر چه خیر و برکت است از این اجتماعات مي باشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دلم برای اموات می سوزد. بعضی ها براي ساخت کوشک و سنگ قبر میت شان بالغ بر 132میلیارد تومان هزينه مي كنند كه اگر این 132میلیارد را به آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد مي دادند صواب 100 درصدی و جاري براي میت شان داشت.

نماينده ولي فقيه در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ديگر در ادبیات جدید دنیا کلمه محرومیت معنایی ندارد و به کسی که مال و ثروت ندارد نمی گویند محروم. و کسی که فقر فرهنگی داشته باشد را محروم مي نامند.

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: بارها گفته ام و باز هم می گویم من به هیچ وجه در عزل و نصب هاي شهرستان دخالت نکرده و نمی کنم. متاسفانه مشاهده شده است بعضي آقايان مدير وقتي مي خواهند نيرويي را جابجا كنند توپ را توي زمين ديگري مي اندازند و مي گويند: از بالا تحت فشارم. يا فلاني به فلان جا وصل است بعد مي آيند فوق لیسانس را برمی دارند و یک دیپلمه را جایگزین او می کنند. … در شأن امام جمعه نیست که بخواهد در این مسائل دخالت کند. این ها حرف های تخریبی ست که شنیده ام بعضی از آقایان برای مبرا کردن خودشان به گردن افرادی مثل من می اندازند…

امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: مسجدسلیمان شهر بیم و امید، شهر تلخی و شیرینی، شهر سختی و آسانی ست. وقتی می گوییم مسجدسلیمان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری باید کار فرهنگی انجام بدهيم. باید مستندات را جمع آوري کنیم. به اعتقاد من صفه سرمسجد چیزی کم تر از تخت جمشید ندارد. ما پا به پای اسلامیت عاشق ایرانیت هم هستیم. صفه سرمسجد مثل یک بیغوله تنهاست. این مشکل فرهنگی ست ما خیلی گنجینه داریم که باید با فرهنگ سازی به دنیا معرفی شوند. برای نامیدن مسجدسلیمان به عنوان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری باید کار فرهنگی انجام دهد. باید تا می توانیم مستنداتمان را جمع آوری كنيم.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در پايان سخنان خود گفت: هر چه به اسفند نزدیک تر می شویم شور و حال مردم برای انتخابات بیشتر می شود. این شور و حال انتخاباتی باعث قدرتمند شدن نظام مقدس جمهوري اسلامي ست. اما بنده اعلام مي كنم هر کسی که در اسفند ماه بگوید بنده حقير نگاهم به شخص خاصی در انتخابات بوده است بی اخلاقی کرده است. تا اسفند ماه دهها نفر به دفتر من می آیند و می روند اما نگاه من به همه یکسان است… به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان نيز در سخناني ضمن تبریک به دولتمردان و عموم مردم ایران گفت: از استقامت مردم ایران، با رهنمودهاي رهبر فرزانه و تدبیر دولت تدبیر و امید جواب گرفتیم. کاری که دولت کرد کار بسیار پر زحمت و کارشناسانه ای بود که کشور ما توانست در مقابل تمام قدرت های دنیا مقاومت کند. وي اظهار داشت: دولت توانست خطوط قرمز را به خوبی رعایت و در عین حال با دنیا تعامل کند ضمن این که دولت مصمم است مراقبت های لازم را نيز در ادامه كار داشته باشد.

فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مديران شهرستان گفت: مدیران دولت تدبیر و امید باید با تدبیر، با اخلاق و کاربلد باشند. مردم سی چهل سال پای این انقلاب هستند و نشان دادند اگر برای حل مشکلاتشان قدم برداریم مردم قدرشناسی هستند. حتی اگر مشکل شان هم حل نشود. وي ادامه داد: من سپاسگزارم از همه کسانی که در خلق فضای اميد در شهرستان تاثیر گذاربوده اند. این که مرکز بهداشت به من گزارش می دهد آمار خودکشی در 3 ماهه اول کاهش پیدا کرده است قطعاً اول فضل خدا بعد تلاش شما در حوزه های مختلف است.

رييس شوراي تأمين در ادامه سخنان خود در رابطه با انتخابات اسفندماه گفت: در انتخابات ضمن این که همه تلاش مان باید برای مشارکت حداکثری باشد خواهش می کنم همدیگر را فدای مسائل سیاسی نکنیم. اختلافات قومی را در انتخابات دامن نزنیم. هر کس به دنبال اثبات توانايي هاي خودش باشد. دنبال تخریب همدیگر نباشیم. مدیران در چارچوب قانون حرکت کنند مدیران از امکاناتي که در اختیارشان است حق ندارند به نفع هیچ کاندیدايی  استفاده كنند. از نقد هراس نداشته باشیم دولت تدبیر امید از نقدهای سازنده استفاده مي كند. وی با بيان اين كه در بعضی از ادارات كارمندان ساعات اداری را رعایت نمی کنند گفت: .ساعات اداری از 7:30 الی 15:30 دقیقه مي باشد و اگر خلاف این مسئله را در ادارات ببینیم با آن ها برخورد خواهیم کرد. لازم به ذكر است در جلسه شوراي اداري شهرستان پيمان چعباوي رييس دادگستري، علي فرجي رييس اداره تأمين اجتماعي و منوچهر قاسمي رييس اداره آموزش و پرورش بخشي از عملكرد اداره و ارگان تحت امر خود را ارائه دادند.

3 copy9 copy 10 copy 11 copy 12 copy 14 copy 1 copy 2 copy 4 copy 5 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. درود بر حجت الاسلام اميني خدا خيرت بدهد حاج آقا كه هيچوقت براي دفاع از حقوق مردم كم نمي گذاري….

  2. حاج آقا متاسفانه اين جمله را در محافل زياد شنيده ايم كه بعضي مديران براي توجيه كارشون و اين كه نمي خواهند عواقب تصميم شان را بپذيرند از شما مايه ميزارند و به هيچ وجه هم فكر نمي كنند به گوش شما برسد.

  3. درود بر مهندس گوروئي فرماندار پرتلاش مسجدسليمان خدا وكيلي طي اين مدت كوتاه خوب تو دل مردم جا باز كرده اي دمت گرم

  4. اميني خيلي خيلي دوستت داريم

  5. حاج اآقا برای اولین بار عاشق یه روحانی شدم که همش به فکرمردمه

  6. سلام
    درود برفرماندار محترم جناب مهندس گورویی
    که دست از تلاش برای آبادانی شهر مسجدسلیمان بر نمی دارد خداوند نگهدارتان

  7. واقعا امیدوارم شدم به زندگی که شهرمون را افراد پاک صادق و دلسوز میچرخونن الهی شکر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.