• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان: رشد صد درصدي آمار قبولي كنكور خصوصاً در كسب رتبه دو رقمي در استان خوزستان

  • کد خبر : 15472
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با اعلام نتايج كنكور شاهد افزایش صد درصدی آمار قبولی در استان خوزستان بوديم كه اين نشان از برنامه ها و تلاش هاي مجموعه آموزش و پرورش دارد. منوچهر قاسمي منجزي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با تاييد اين خبر گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با اعلام نتايج كنكور شاهد افزایش صد درصدی آمار قبولی در استان خوزستان بوديم كه اين نشان از برنامه ها و تلاش هاي مجموعه آموزش و پرورش دارد. منوچهر قاسمي منجزي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با تاييد اين خبر گفت: با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری، الحمد لله در استان خوزستان نسبت به سال گذشته افزایش صددرصدی آمار قبولی، خصوصاً در کسب رتبه دو رقمی حاصل شده است كه اين حاصل تلاش همه مجموعه آموزش و پرورش و خانواده هاي محترم دانش آموزان است و قطعاً در اين موفقيت همه شهرستان ها از جمله مسجدسليمان سهمي بالايي  داشته اند. قاسمي ادامه داد: براي برنامه ريزي در كليه امور بايد اهداف دقيق و روشني داشته باشيم. اين مسأله در برنامه ريزي تحصيلي حائز اهميت فراوان تري است. يكي از كارهايي كه آموزش و پرورش انجام داد اين بود كه به دانش آموزان القاء كرد در مسیر مقدس تلاش برای کسب علم، هيچ گاه نا اميد نشويد و انگيزه هاي خود را همواره حفظ و تلاش هاي خود را به بهانه هاي مختلف متوقف نكنند. وي گفت: در مسجدسليمان نيز با مشاوره هايي كه به دانش آموزان داديم به آن ها گفتيم، انگيزه هاي خود را حفظ و تا رسيدن به هدف از پا ننشينيد.

رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در پايان سخنان خود گفت: اين موفقيت بزرگ را به مردم شريف مسجدسليمان تبريك عرض مي كنم قطعاً تلاش مسئولين شهر از جمله همكاري هاي حضرت حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس گوروئي فرماندار، مجموعه اداره كل آموزش و پرورش و در رأس آن مديركل محترم دكتر تقي زاده، دبيران، معلمان و كاركنان اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در موفقيت هاي مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تاثير گذار بوده كه در همين جا از آنان تشكر و سپاسگزاري مي نمايم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.