• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

مدير كل میراث فرهنگی خوزستان: فرهنگ عذرخواهی بین مسئولان رایج نیست

  • کد خبر : 1547
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدير كل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان رایج نیست زیرا فراموش کرده‌اند که این انقلاب متعلق به مردم است. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، افشین حیدری در جلسه با انجمن‌های مردم نهاد که در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدير كل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان رایج نیست زیرا فراموش کرده‌اند که این انقلاب متعلق به مردم است.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، افشین حیدری در جلسه با انجمن‌های مردم نهاد که در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: همه جای خوزستان متعلق به ما است و به آثار این سرزمین به یک چشم نگاه می‌کنیم تا گردشگری و میراث فرهنگی خوزستان از زمین بلند شود.

وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان باید بدانند که چه سرمایه‌ای در گردشگری نهفته است ادامه داد: در ابتدای ریاست میراث فرهنگی خوزستان تصمیم گرفتم با انجمن‌های مردم نهاد جلسه‌ای داشته باشم و با یکدیگر عهد ببندیم که دنباله‌رو روسای قبلی نباشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با بیان اینکه مدیر جوان به دنبال نوآوری و پویایی است تصریح کرد: یک کارگروه دوستداران میراث فرهنگی تشکیل می‌دهیم و برای این جلسات دبیر انتخاب می‌کنیم و مصوبات آن را پیگیری می‌کنیم زیرا اگر به دنبال فرد گرایی باشیم وضعیت هیچ تغییری نمی‌کند.

وی بر لزوم ایجاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی در سطح استان تاکید کرد و بیان کرد: نباید انتظار داشته باشیم که با چهار تا سرباز آثار را حفظ کنیم بلکه باید در بحث ابنیه تاریخی فرهنگ سازی شود تا همه بدانند چه سرمایه کلانی در کنار آنان است.

حیدری با بیان اینکه بسیاری از مسئولان فکر می‌کنند که میراث فرهنگی تابلوی مطلقا ممنوع است خاطر نشان کرد: فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان رایج نیست زیرا فراموش کرده‌اند که این انقلاب متعلق به مردم است و قدر بسیاری از چیزهایی را که دارند نمی‌دانند.

ايشان با بیان اینکه در 10 روز مانده به پایان دولت این سمت را پذیرفته‌ام گفت: مشکلات زیادی دارم و راه سختی در پیش رو است که بعد از تغییرات درون سازمانی، به کمک شما دوستداران میراث فرهنگی تغییرات بیرون از سازمان را انجام دهیم.

وي در پایان خاطر نشان کرد: باید گام‌های بلند اجرایی برداشت و تنها شعار ندهیم و با بدنه قوی کار‌شناسی میراث فرهنگی و کنار گذاشتن ملاحظات موفق شویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. very good

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.