• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

افتتاح رسمي باشگاه كاوه با شوت سركش علي اصغر جمالي (تصاوير)

  • کد خبر : 15419
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه که پس از سال ها  با همت اهالی محل و پیگیری های مجدانه آنان به سرانه ورزشی شهر بازگشت. در مراسمي با حضور اهالي منطقه و جمعي از پيشكسوتان و مسئولين به مدت  يك سال در اختيار اهالي منطقه قرار داه شد. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه که پس از سال ها  با همت اهالی محل و پیگیری های مجدانه آنان به سرانه ورزشی شهر بازگشت. در مراسمي با حضور اهالي منطقه و جمعي از پيشكسوتان و مسئولين به مدت  يك سال در اختيار اهالي منطقه قرار داه شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مراسم شاكرم كرمزاده، علي اصغر جمالي، فرهاد لاله زار علي عليزاده، محمدزمان پناهي، حميد جاويدان و… از پيشكسوتان ورزشي، رضا كريمي، حسن كاظمي، سهراب شيخ رباط، سيامك حاتمي از شوراي شهر، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس عيديوندي رييس اداره راه و شهرسازي، جهانشاه ارزاني، ابراهيم شهني رييس هيئت واليبال، همچنين بهروز مكوندي مرد دوست داشتني فوتبال مسجدسليمان و جمعي از اهالي منطقه بازار چشمه علي حضور داشتند.

دكتر جليلي در اين مراسم ضمن ابراز خوشحالي از واگذاري يك ساله باشگاه كاوه به اهالي چشمه علي گفت: بنده تمامي تلاشم را انجام مي دهم تا باشگاه كاوه به صورت كامل در اختيار مردم يا اداره ورزش و جوانان قرار بگيرد…

شاكرم كرمزاده از پيشكسوتان و مربيان ارزنده وزنه برداري كه سال ها در اين باشگاه به پرورش قهرمانان پرداخته بود نيز با ابراز خوشحالي از بازگشايي باشگاه گفت:خاطرات من دوباره زنده شد. اين باشگاه قهرمانان بسياري را در سطح آسيا و جهان معرفي كرده است و امروز بسيار خوشحالم كه شاهد بازگشايي مجدد باشگاه كاوه هستم چرا كه مطمئنم به زودي شاهد شكوفايي استعدادهايي خواهيم بود كه از اين نقطه به دنيا معرفي خواهند شد كه البته اين نياز به همكاري همه مسئولين شهر دارد. وي با تشكر از همه كساني كه در اين مطالبه گري نقش داشتند گفت: اميدوارم در آينده نزديك با پيگيري و همكاري مسئولين تمام باشگاه در اختيار مردم قرار بگيرد كه اين مي تواند به رونق منطقه نيز كمك كند.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از حاشيه هاي جالب اين مراسم مي توان به افتتاح باشگاه با شوت علي اصغر جمالي پيشكسوت ورزش مسجدسليمان اشاره كرد.

شایان ذکر است که محل قرار گرفتن باشگاه فرهنگی ورزشی بدر به لحاظ جغرافیایی به گونه ای است که دسترسی و استفاده چندین منطقه پر جمعیت از شهر به راحتی صورت خواهد گرفت.و با احیای مجدد آن جمعیت قابل ملاحظه ای از شهر از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

8397641

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.