• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

در گفتگو با حجت الاسلام قندعلي اعلام شد:
اقامه نماز عید فطر در مصلي امام خميني (ره) و 20 مسجد شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 15370
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۰ مسجد این شهرستان و مصلی امام خمینی(ره) خبر داد. حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با بیان این که عید واقعی مومنان و مسلمانان روز عید فطر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۰ مسجد این شهرستان و مصلی امام خمینی(ره) خبر داد. حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با بیان این که عید واقعی مومنان و مسلمانان روز عید فطر است اظهار داشت: مؤمنان بعد از یک ماه بندگی خالصانه و روزه داری در روز عید آمادگی دریافت پاداش معنوی یک ماهه خود را در این روز دارند و ادامه داد: عید فطر روز جشن عبودیت و پاکی از گناه و معصیت است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام قندعلی در ادامه افزود: آیین مذهبی نماز جماعت عید سعیدفطر به همت مبلغان اعزامی و ائمه جماعات مساجد همزمان در ۲۰ مسجد این شهرستان و مصلي امام خميني (ره ) رأس ساعت ۷ صبح برگزار خواهد شد. وی در پایان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار پیشاپیش عید سعید فطر را به تمام همشهریان تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.