• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

همایش یکروزه پیشگیری از سوء مصرف مواد در مسجد سلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 15280
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش یک روزه پیشگیری از سو ء مصرف مواد مخدر با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت و سایرمسئولین و کارکنان ادارات مسجدسلیمان در سالن آموزش مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش یک روزه پیشگیری از سو ء مصرف مواد مخدر با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت و سایرمسئولین و کارکنان ادارات مسجدسلیمان در سالن آموزش مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان دكتر نژاد سلامي مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن خیرمقدم به مدعوین ،در مورد اهمیت رفع آسیب های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در سطح جامعه سخن گفت.

وي درخصوص اهم فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حوزه ی پیشگیری از سوء مصرف مواد و تأسیس مرکز ترک اعتیاد (mmt)در سال جاری توسط این شبکه در سطح شهرستان تأکید نمود.

مهندس فدایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز با بیان اهداف برنامه های اجرایی در حوزه ی اعتیاد و اهمیت خاص به این حوزه با مشارکت فعال بین بخشی به برنامه های جاری این مرکز در این زمینه اشاره نمود.

در ادامه این همایش دکتر فرحناز طیبی متخصص اعصاب و روان در خصوص روشهای درمانی ترک اعتیاد ،مریم موسوی کارشناس ارشد روانشناسی و مسئول فنی مراکز ترک اعتیاد تحت پوشش بهریستی در زمینه ی فعالیت و اهداف مرکز کاهش آسیب شهرستان و دکتر ساناز اکبری ( دارو ساز ) در خصوص عوارض   مصرف ترامادول در بین اقشار جامعه به ایرا د سخنرانی پرداختند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.