• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
1

برگزاری جلسه شورای اداری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 15273
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور رییس، معاونین، مدیران و تنی چند از مسئولین قسمت های واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی برگزاری شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مسجدسلیمان، در ابتداي اين جلسه دکتر مسعود شهبازی ضمن قبولي طاعات و عبادات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور رییس، معاونین، مدیران و تنی چند از مسئولین قسمت های واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی برگزاری شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مسجدسلیمان، در ابتداي اين جلسه دکتر مسعود شهبازی ضمن قبولي طاعات و عبادات گفت: طرح تجمیع دانشگاه آزاد اسلامی در دو مرحله سازمان مرکزی و مناطق انجام شده که این طرح ابتکار دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و باعث چابک سازی دانشگاه و همچنین کاهش هزینه ها غیر ضروری شده است و همانطور که اطلاع دارید در استان خوزستان دکتر لک به عنوان دبیر هیأت امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و دکتر زرین آبادی به عنوان سرپرست دبیرخانه هیأت امناء این دانشگاه معرفی شده اند و کارگروه های تخصصی هم در این مجموعه فعال گردیده اند.

رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در ادامه تأکید کرد: با توجه به شرایط خاص واحد، خود و همه همکاران را به رعایت صرفه جویی در همه حوزه ها توصیه می کنم و انتظار دارم برای برنامه ریزی انجام هر کاری که بار مالی دارند قبلاً با معاون اداری مالی هماهنگی شود.

ایشان در ادامه گفت: لازم است در پاسخ نامه های در اسرع وقت اقدام شود تا نیاز به پیرو نباشد. نکته بعدی این است که همه ماوظیفه داریم ضمن رعایت کامل آیین نامه های مربوطه در برخورد خود با ارباب رجوع اصولی را رعایت کنیم که باعث رضایت مخاطب شود اما از آنجا که واحد ما در سطح کارشناسی ارشد و دکترا هم دانشجو دارد به نظر می رسد بعضی از شیوه های برخوردی ما هنوز تغییر خاصی نکرده است و انتظار می رود دکتر محبی معاون آموزشی واحد در این خصوص راهنمایی لازم را به زیر مجموعه ارایه نماید.

شهبازی در ادامه خواستار هماهنگی بین حوزه ها مختلف به ویژه آموزش و دانشجویی شد و تصریح کرد: هماهنگی بین حوزه ها برای کاهش مشکلات احتمالی مخاطبان بسیار مهم است.

ایشان در پایان ضمن تشکر از کلیه کارکنان واحد، گفت: از این که به دلیل مشکلات مالی نمی توانیم به خاطر انجام خدمات شایسته، کارکنان واحد را مورد تشویق مالی قرار دهیم امیدوارم همکاران عزیز هیأت رییسه واحد را مورد بخشش قرار دهند وبه همین جهت انتظار دارم در این شرایط هر فرد در حد توان با همدلی هم جانبه به حوزه مالی در راستای کاهش هزینه ها کمک کند تا بتوانیم از این مشکل با موفقیت عبور کنیم.

در ادامه این جلسه دکتر صابر ملا علی زاده معاون پژوهشی واحد مسجدسلیمان گفت: محور اصلی جلسه درباره سیستم اتوماسیون اداری است. کلاً بحق اتوماسیون اداری طی بخشنامه واصله از سازمان مرکزی بسیار مورد تأکید قرار گرفته و هم اینک در بسیاری از واحدها این سیستم در حال استفاده است.ایشان در ادامه در خصوص ص سیستم اتوماسیون اداری گفت: استفاده از سیستم اتوماسیون اداری علاوه بر تسهیل در امر پاسخ گویی به مکاتبات و نظارت بیشتر به نحوه ارجاع نامه ، می توانند نقش مؤثری در کاهش هزینه ها که به علت عدم استفاده به کاغذ است داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.