• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 1522
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان باحضور امام جمعه ،سردار اسحاقی فرماندهی انتظامی استان خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان در فرمانداری برگزار شد. در این جلسه عبداله ایزدپناه فرماندار مسجدسلیمان ضمن اشاره به خدمات ارزنده جناب سرهنگ سپهوند، مهمترین بارزه اصلی وی را تلاش بی وقفه جهت امنیت و رفاه حال شهرندان دانست و […]

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان باحضور امام جمعه ،سردار اسحاقی فرماندهی انتظامی استان خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه عبداله ایزدپناه فرماندار مسجدسلیمان ضمن اشاره به خدمات ارزنده جناب سرهنگ سپهوند، مهمترین بارزه اصلی وی را تلاش بی وقفه جهت امنیت و رفاه حال شهرندان دانست و در این خصوص اظهارداشت: در مدت تصدی مسئولیت جناب سرهنگ سپهوند،ب حمداله شاهد بازگشت بیش از پیش امنیت به این شهرستان بوده ایم که این مهم صورت نمی گرفت مگر با تلاش های شبانه روزی وی و مجموعه نیروی انتظامی که این امر جای تحسین بسیار دارد.

ایزدپناه تلاش جهت خدمت رسانی به مردم را از اولویت های اصلی دولت خدمتگزار دانست و فزود:حفظ امنیت و برقراری آن، یکی از همین خدماتی است که از اساسی ترین دغدغه های دولت خدمتگزار نهم و دهم نیز بوده و هست و امروز شاهد برقراری آرامش در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار مسجدسلیمان گفت:همه مسئولین بایدخود را سرباز این نظام بدانند و به واسطه این نگاه وابسته به نقش و مسئولیت هر فرد این مهم در منش و رویه کارکرد ما جاری باشد.

ریس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد:در هرجغرافیایی هر گونه سرمایه گذاری در سایر بخش های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و…مستلزم وجود امنیت و حفظ آن است و از این رو این امر با حساسیت و جدیت بیشتری باید پیگیری شود. و خدا را شاکریم در مدت تصدی مسئولیت سرهنگ سپهوند این ویژگی با تلاش وی و مجموعه ایشان به وضوح ملموس بود.

در این جلسه فرماندهی انتظامی استان خوزستان هم ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه سرهنگ سپهوند به عنوان فرماندهی انتظامی این شهرستان مهمترین خصوصیت سپهوند را جدیت و پشتکار جهت خدمت به مردم دانست.

اسحاقی اظهارداشت: ناگفته پیدا است که موفقیت در هر کاری مستلزم همکاری و تعامل سایر دستگاه های وابسته است و اگر این تعامل نبود موفقیت های نیروی انتظامی نیز بدین صورت شکل نمی گرفت.

در ادامه این جلسه امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به خدمات سرهنگ سپهوند، رضایت مندی مردم در این شهرستان در طول مدت تصدی وی را مهمترین خدمت نیروی انتظامی در این شهرستان دانست. و از زحمات سرهنگ سپهوند تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این مراسم فراشی به عنوان فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان معرفی گردید.

منبع/ خبرگزاري سپنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.