• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

راه اندازی صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی در شبکه های اجتماعی

  • کد خبر : 15133
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی در کلوب، آپارات و لنزور با هدف ارتباط مستقیم با کاربران در شبکه های اجتماعی راه‌اندازی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کلوب، آپارات و لنزور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی در کلوب، آپارات و لنزور با هدف ارتباط مستقیم با کاربران در شبکه های اجتماعی راه‌اندازی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کلوب، آپارات و لنزور راه اندازی شد. این کار با دو هدف ارتباط گیری مستقیم مردمی و حرکت در راستای تحولات منطقه صورت گرفته است. پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی در تازه ترين پست خود نوشت:

در خصوص ارتباطات مستقیم مردمی با عنایت به حضور بخش بزرگی از مردم در شبکه های اجتماعی و لزوم ارتباط مستمر و نزدیک با مسئولین این صفحات در شکل بومی و ایرانی خود راه اندازی شده و در جستجوی حلقه مفقوده ارتباط مردم و مسئولین می باشد.و اما علت دیگر ورود در این عرصه اطلاعاتی و اجتماعی، تحولات روز منطقه و لزوم اطلاع رسانی شفاف و سریع مواضع انقلابی، سیاسی و نظامی ایشان می باشد؛ که امروز با توجه به پوشش همه جانبه در حوزه رسانه ای و با وجود حساسیت موضوع ورود و بازگشت “آقا محسن” به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایشان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند ورود در این عرصه های اجتماعی می باشد. از این پس در شبکه‌های اجتماعی کلوب، آپارات و لنزور با آخرین اخبار و ویدیوهای تازه از دكتر محسن رضايي، در خدمت خوانندگان و دوستداران پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی خواهیم بود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.