• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

تا پايان ماه مبارك رمضان
نفت و گاز مسجدسلیمان مجالس انس با قرآن برگزار می کند

  • کد خبر : 15097
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجالس معنوی با عنوان ” محفل انس با قرآن ” هر روز تا پایان ماه مبارک رمضان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مجالس معنوی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجالس معنوی با عنوان ” محفل انس با قرآن ” هر روز تا پایان ماه مبارک رمضان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مجالس معنوی به منظور بهره مندی از فضایل و رحمت های بیکران الهی در ماه مبارک رمضان با حضور علاقمندان به کلام الهی برگزار می شود.

در این برنامه فرهنگی- مذهبی که روزانه با حضور بیش از 50 نفر از پرسنل و خانواده پرسنل این شرکت در محل مسجد حضرت فاطمه (س) برگزار می شود شرکت کنندگان یک جزء از کلام نور را تلاوت می کنند و پس از آن جلسه تفسیر توسط یکی از روحانیون برگزار  می شود. این شرکت در یک برنامه مذهبی دیگر به منظور تسهیل در برگزاری مراسمات این ماه پر برکت و به موازات برگزاری مراسم شب زنده داری و مناجات شبهای قدر در مصلی نماز جمعه این شهرستان، مراسم پرفیض احیاء با زیارت دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا و تلاوت قرآن کریم در شب های قدر را در مسجد حضرت فاطمه (س) با حضور پرشور علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.