• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

حامد محمودی: نمی‌خواهم امسال پشیمانی به بار بیاید

  • کد خبر : 15063
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدافع فصل گذشته نفت‌ مسجدسلیمان که حالا به دسته یک سقوط کرده می‌ گوید امسال نمی‌ خواهد همانند سال های قبل زود تصمیم گیری کند و بعد پشیمان شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حامد محمودی در مورد شرایط خودش گفت: فعلاً انفرادی تمرین می‌ کنم. چند باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدافع فصل گذشته نفت‌ مسجدسلیمان که حالا به دسته یک سقوط کرده می‌ گوید امسال نمی‌ خواهد همانند سال های قبل زود تصمیم گیری کند و بعد پشیمان شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حامد محمودی در مورد شرایط خودش گفت: فعلاً انفرادی تمرین می‌ کنم. چند باشگاه با من صحبت کرده اند اما هنوز به توافق نرسیده ایم و کار را صددرصد نکرده ایم و دلیلش این است که نمی‌ خواهم مثل سال های قبل و دو سالی که در لیگ‌برتر حضور دارم زود تصمیم بگیرم زیرا در این دو سال هر بار که رفتم و قرارداد بستم پیشنهادهای بهتری برایم آمد و من پشیمان شدم. بنابراین فعلا صبر کردم تا ببینم شرایط کدام باشگاه بهتر است. در ضمن یکی از اهدافم در فوتبال این است که روزی شاگرد آقایان قلعه‌نویی و علی دایی شوم و جایی بروم که آنها سرمربیگری می‌ کنند.

او در مورد این که از نفت ‌مسجدسلیمان خبر دارد یا خیر ادامه داد: من فکر می‌ کنم نفت‌مسجدسلیمان به امان خدا رها شده. بعضی از اوقات هواداران زنگ می‌زنند و حال من را می‌ پرسند اما کلاً از این تیم خبری ندارم. این بازیکن در مورد این که پولش را از نفتی ها گرفته یا خیر افزود: هیچ پولی به ما نداده اند و تسویه نکرده اند. ما خوشحال بودیم که حداقل آقای رضائیان بالای سر این تیم است و دلمان به این خوش بود که ایشان هم رفتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. حامد جان بمون نفت اخوی ری کجه

  2. حامد مدافع با تعصبی بود که زیاد بازی بهش نرسید وبه حق خودش نرسید امیدوارم این فصل فصل خوبی رو سپری کنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.