• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

دیدار هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با دادستان این شهرستان در هفته قوه قضاییه

  • کد خبر : 14932
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با 7 تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و قرار گرفتن در هفته قوه قضاییه، هیأت رییسه و تنی از اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با دادستان این شهرستان دیدار و به گفتگو پرداختند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با 7 تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و قرار گرفتن در هفته قوه قضاییه، هیأت رییسه و تنی از اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با دادستان این شهرستان دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد، دکتر مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان که به اتفاق معاونین و تنی چند از اعضاء هیأت علمی این واحد دانشگاهی در دفتر دادستان مسجدسلیمان حضور پیدا کردند در سخنانی کوتاه ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به دادستان و کلیه کارکنان دستگاه قضاییه مسجدسلیمان تبریک گفت.

علی اکبر سرقلی معاون اداری مالی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان نيز در سخنانی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عرض خسته نباشی به دادستان و کلیه کارکنان دادگستری مسجدسلیمان، پیشنهاد کرد برای کاهش جرم بهتر است توسط دادگستری همایش های علمی با هدف آموزش اقشار مختلف مردم در راستای فرا گیری حقوق فردی و اجتماعی و چگونگی پیشگیری از جرم برگزار گردد و ایشان همچنین از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برای هر گونه همکاری با دادگستری در این خصوص خبر داد.

همچنین شهرام دارابپور مدیر گروه معارف اسلامی در سخنانی ضمن ذکر آیه ای از قرآن مجید، به موضوع تقوا اشاره کرد و تأکید کرد: تقوا مهم ترین خصلت هر انسان می باشد که در صورت توجه به این مفهوم در سطح جامعه شاهد کاهش جرم در همه حوزه ها خواهیم بود.

در ادامه علی ادبی دادستان مسجدسلیمان ضمن تشکر از رییس، معاونین و اعضاء هیأت علمی حاضر در جلسه به واسطه قبول زحمت برای تبریک هفته قوه قضاییه متقابلاً در ماه پر خیر و برکت رمضان برای همه روزه داران آرزوی قبولی طاعات وعبادات نمود و در سخنانی تصریح کرد: در تمامی ارکان قوه قضاییه تأکید فراوانی به تقوا شده است چون خود ما هم اعتقاد داریم بهترین مانع برای کاهش لغزش در پرونده های در حال رسیدگی، تقوا است. ادبی در بخش دیگر از صحبت خود به مسئولیت پذیری اشاره کرد و گفت: وقتی به ماهیت پرونده های موجود در شعب مختلف دادگستری نگاه می کنیم مشاهده می شود ریشه اصلی بسیاری از معضلات در عدم مسئولیت پذیری افراد است و اگر قبل از این که کار به محاکم قضاییه کشیده شود کمی افراد مسئولیت پذیر بودند هرگز به محاکم کشیده نمی شدند. به همین خاطر با توجه به رسالت اصلی قوه قضاییه که جلوگیری از جرم است در صدد هستیم برنامه های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه برگزار نماییم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.