• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

مسابقات فوتسال جام رمضان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 14929
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات فوتسال کارکنان ویژه ماه مبارک رمضان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با شناخت تیم های برتر پایان یافت. این مسابقات با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی کارکنان و ترویج فرهنگ ورزشکاری در سطح کارکنان اداره ترابری این شرکت به مناسبت ماه مبارک رمضان و با عنوان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات فوتسال کارکنان ویژه ماه مبارک رمضان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با شناخت تیم های برتر پایان یافت. این مسابقات با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی کارکنان و ترویج فرهنگ ورزشکاری در سطح کارکنان اداره ترابری این شرکت به مناسبت ماه مبارک رمضان و با عنوان گرامیداشت یاد و نام مرحوم داریوش بختیاروند از پرسنل اداره ترابری که به تازگی به دیار باقی شتافته برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این مسابقات با حضور 8 تیم از اداره ترابری شامل: ستاد ترابری ، ترافیک ، خدمات عمومی، تعمیرگاه،خودروهای 16 ساعته الف و ب، خودروهای 24 ساعته ،خودروهای 8 و 12 ساعته در 2 گروه 4 تیمی برگزار شد . با انجام مسابقات بصورت گروهی ، تیم های ستاد ترابری و خودروهای 16 ساعته به فینال راه یافتند که هر دو تیم در رقابتی نفس گیر و پرگل در وقت های قانونی و اضافه به نتیجه مساوی 5 بر 5 رضایت دادند تا ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان مسابقات باشد.

در ضیافت پنالتی ها، تیم ستاد ترابری در مجموع با نتیجه 8 بر 6 موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد و عنوان تیم اخلاق مسابقات نیز به تعمیرگاه رسید. در خاتمه هدایای  تیم های اول و دوم که با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی تهیه شده بود توسط مهندس حیدری مدیر خدمات این شرکت به بازیکنان اهداء گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.