• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

رونمايي از کتاب بختیاریکا در شهرستان لالی

  • کد خبر : 14920
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در مراسمی با حضور اهالی فرهنگ و ادب شهرستان لالی از کتاب بختیاریکا رو نمایی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از لالی نیوز در این برنامه که در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان لالی برگزار شد جمعی از نویسندگان ، مسئولان و مردم شهرستان لالی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در مراسمی با حضور اهالی فرهنگ و ادب شهرستان لالی از کتاب بختیاریکا رو نمایی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از لالی نیوز در این برنامه که در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان لالی برگزار شد جمعی از نویسندگان ، مسئولان و مردم شهرستان لالی حضور داشتند.

همچنین مراسم رونمایی با بررسی و نقد کتاب توسط نویسندگانی همچون عبدالله مرادی ، بهرام حاجی پور ، علی بهرامی و دیگران حاضران مورد نقد قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آن برای حاضران تشریح شد. گفتنی است در ادامه برنامه امیر رستمی بابادی مولف این اثر در خصوص کتاب خود سخنانی را در جمع حاضران بیان کرده و ضمن اسقتبال از سخنان و نقدهای حاضران به دفاع از کتاب خود پرداخت.در این برنامه همچنین از موسی حاجت پور پیشکسوت عرصه نویسندگی شهرستان لالی به پاس فعالیت های فراوان در این زمینه با اهدای هدیه ای تجلیل شد .در انتهای برنامه هم با حضور فرماندار و عده ای از مسئولان از کتاب بختیاریکا رو نمایی شد.

bakhtiarika (9)bakhtiarika (6)bakhtiarika (3)bakhtiarika (4)bakhtiarika (2)

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.